Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

men det må da vel være lov å spørre om folk har erfaringer eller vet noe, uansett merke? tulletråden kan jo også brukes fornuftig!

Skrevet
men det må da vel være lov å spørre om folk har erfaringer eller vet noe, uansett merke? tulletråden kan jo også brukes fornuftig!

Det kan man vel også idag når det gjelder tulletråden. Det moderatorene ikke vil er at man f.eks oppretter egne "Ford" tråder eller spør om tekniske ting vedr. Ford i tekniskforumet.

Skrevet

Ser ikke helt hva som er så spesielt med porsche...kryr av dem i oslo og er vel så utvanna at de ikke finnes spennende i det hele tatt...seff de har pent design og motor og sånt..men ikkeno mer enn det...liker heller å snu meg etter en lamborghini...selv om det er ett vag-produkt...

Flere her som synes Zibri er rar som snakker om forden sin...men kanskje bedre å nevne SIN EGEN ford enn en porsche man har sett på nett konstant?

Skrevet

20114510111289_3.jpg

...Politiet opplyser at mannen var i ferd med å parkere da han mistet kontrollen over bilen og dundret inn i murveggen.

...Ambulanse og politi var raskt på stedet, og føreren - som er en eldre mann i 90-årene - er kjørt til sykehus.

Skrevet
Ser ikke helt hva som er så spesielt med porsche...kryr av dem i oslo og er vel så utvanna at de ikke finnes spennende i det hele tatt...seff de har pent design og motor og sånt..men ikkeno mer enn det...liker heller å snu meg etter en lamborghini...selv om det er ett vag-produkt...

At det er mange Porscher i Oslo forteller vel egentlig ganske mye om hvor stor appell disse bilene har for bilinteresserte. Jeg mener... den billigste 911´en koster jo tross alt minimum 1,4 millioner kroner ny.

Lamborghini Miura er nesten like kul som en like gammel 911, men bare nesten... :wink:

4x3yeu9pcrzk2mvrbsi9.jpg

Skrevet

Men det er garantert svæææært få "Porsche-filer" blant kjøperne. Nok av advokater/meglere/leger som vil ha statusobjekt og nok av statusjegere blant Porsche-folket i Norge ("Jeg har en Porsche!" "Kult, hva slags?" "En Boxster!" "Gjesp!")

Og det er heller ikke slikt at alle Porschene i Oslo-området er nye til 1.4 millioner. 90% er jo enten Cayenner, Boxstere eller eldre enn 5 år.

Porsche er rett og slett Europas Corvette, alle har sett en og de fleste har noen i familien som har en... Og ingen gidder å snu seg etter en... Nå har jo Corvette mye verre kvalitet i alle ledd, men ikke det som er poenget...

Hva de andre designer:

pacbx3tqqhh3nrpdpb8v.jpg

8u3j7gtpvl1gon1de53e.jpg

enso8mczjwe3ajl35yq3.jpg

ig1783ntnm7ogts9l030.jpg

8xwgxnw699ov2sao7tmh.jpg

Hva Porsche "designer":

dgtunfcwb1h8hq23r4fm.jpg 996 GT2

01kuuuyul0k7ou9clgi5.jpg 996 GT3

liw1b1eu04dsvne8p63s.jpg 996 Turbo

jrptck691qy2qae5p9if.jpg 997 C2S (min faovritt-911 utseendemessig, etter 965 Turbo)

xdhg9hx80hczxo3d7mr0.jpg 997 GT2

diatw4r9im7jbk3ega6j.jpg 997 GT3

g0w55q3rz9wj5whflwwr.jpg 997 Turbo

Men Porsche kan, hvis de VIL, noe de tydeligvis bare gidder en gang pr. livstid:

axhb7fki20sugiyshen2.jpg

Skrevet

hmm, hvorfor kan ikke djuice akseptere at jeg skal ha to abbonnement hos dem? Jeg har to måneders bindingstid igjen på mitt gamle abonnement, men jeg tenkte å kjøpe meg ny tlf med att annet abonnement. det er halve prisen å ha to abonnement ut bindingstiden på det gamle iforhold til det å betale avgiften de skal ha for å bryte avtaletiden.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...