Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Derfor jeg la den ut :) Ligger til salgs på finn. Jeg skal ikke ha den, men bilen var fin den :)

Hehe, måtte se litt før jeg så det :wink:

Ligger forøvrig mye flotte og strøkene E34 på Finn.no for tiden, godt å se at det fortsatt finnes urørte biler :D

Skrevet
Strøkene i flertall? Ordet strøken blir så voldsomt missbrukt, stort sett..

Igjenn, kommer ann på øyet som ser:p

Tja.. mulig du har rett :-k Kanskje hele og pene var ett mer riktig ord :)

Skrevet
Strøkene i flertall? Ordet strøken blir så voldsomt missbrukt, stort sett..

Igjenn, kommer ann på øyet som ser:p

Tja.. mulig du har rett :-k Kanskje hele og pene var ett mer riktig ord :)

Bildene på annonserte biler lyver alltid! Det er veldig mye rust som klarer å gjemme seg bort...

Skrevet
Hehe, var ikke noe kritikk til deg altså:) bare tenkte høyt rundt begrepet:p

Neinei, det går helt fint :) Er enig i at ordet "støken" blir mye misbrukt, og kanskje blandt de mest misbrukte orda vi har. Er liksom så lett å bruke det ordet uten å tenke seg særlig om, men går man litt etter i sømmene så er det svært få biler som fortjener beskrivelsen "strøken". Til og med nye biler :)

Bildene på annonserte biler lyver alltid! Det er veldig mye rust som klarer å gjemme seg bort...

Der er jeg også enig! Er det litt rust i hjulbuene og i skjermene så er det stor sansynlighet for at du finner MYE mer når du gransker bilen nærmere. Er som regel kun toppen av isfjellet som blir synlig først :roll:

Det skummle med nyere biler er at det rekker å ruste ganske mye før man oppdager det, pga alt av plastbeslag og annet som ligger å skjuler :? Har sett noen skrekkekbilder av to tre år gamle Passater og Mazdaer som er fulle av rust bare man leter litt...

Skrevet

ikke i min verden. "bedre enn andre" tilsvarende burde vært noe sånt som "bra stand" "god eksemplar" o.l

Strøkent er når det ikke er noe å sette fingeren på, mener nå jeg da :P

Skrevet
Denne slår alt!

Hva er de mest kjente pakistanske dansebandene, evt country? kan du evt finne noe på pakistansk som tilsvarer ole ivars? :D

Skrevet
Denne slår alt!

Hva er de mest kjente pakistanske dansebandene, evt country? kan du evt finne noe på pakistansk som tilsvarer ole ivars? :D

hahahaha :lol: Vi har ikke no country musikk i Pakistan :P

Nå er jeg faktisk usikker på hvem som kan sammenlignes med Ole Ivars da det er veldig få danseband...

Nå fikk du meg faktisk til å tenke hardt her...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...