Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Derfor jeg la den ut :) Ligger til salgs på finn. Jeg skal ikke ha den, men bilen var fin den :)

Hehe, måtte se litt før jeg så det :wink:

Ligger forøvrig mye flotte og strøkene E34 på Finn.no for tiden, godt å se at det fortsatt finnes urørte biler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strøkene i flertall? Ordet strøken blir så voldsomt missbrukt, stort sett..

Igjenn, kommer ann på øyet som ser:p

Tja.. mulig du har rett :-k Kanskje hele og pene var ett mer riktig ord :)

Bildene på annonserte biler lyver alltid! Det er veldig mye rust som klarer å gjemme seg bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, var ikke noe kritikk til deg altså:) bare tenkte høyt rundt begrepet:p

Neinei, det går helt fint :) Er enig i at ordet "støken" blir mye misbrukt, og kanskje blandt de mest misbrukte orda vi har. Er liksom så lett å bruke det ordet uten å tenke seg særlig om, men går man litt etter i sømmene så er det svært få biler som fortjener beskrivelsen "strøken". Til og med nye biler :)

Bildene på annonserte biler lyver alltid! Det er veldig mye rust som klarer å gjemme seg bort...

Der er jeg også enig! Er det litt rust i hjulbuene og i skjermene så er det stor sansynlighet for at du finner MYE mer når du gransker bilen nærmere. Er som regel kun toppen av isfjellet som blir synlig først :roll:

Det skummle med nyere biler er at det rekker å ruste ganske mye før man oppdager det, pga alt av plastbeslag og annet som ligger å skjuler :? Har sett noen skrekkekbilder av to tre år gamle Passater og Mazdaer som er fulle av rust bare man leter litt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne slår alt!

Hva er de mest kjente pakistanske dansebandene, evt country? kan du evt finne noe på pakistansk som tilsvarer ole ivars? :D

hahahaha :lol: Vi har ikke no country musikk i Pakistan :P

Nå er jeg faktisk usikker på hvem som kan sammenlignes med Ole Ivars da det er veldig få danseband...

Nå fikk du meg faktisk til å tenke hardt her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...