Kjexx Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 http://bil.autodb.no/autodb/search.wa2? ... mId1521187 Guess who`s back. Marcus løp å kjøp.
Kristiansan'årn Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Noen som vet om m50b30'n fra Alpina e34 med 4x4 passer i en 525i med bakhjulstrekk? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
koll Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 haha, finfint det:lol: det er da man spør seg: hvorfor i helvette betaler jeg tusenvis av kroner for å bli sliten, kvalm og ubrukelig resten av dagen? Men men, er bare å kjøre på til man ser mannen med ljåen.. hvile kan man gjøre i grava Sant det, men så har jeg kommet i merkbart bedre form også da Har hatt en liten pause nå så nå gjelder det bare å komme seg igang igjen, særlig siden sjefen min har fått lurt meg med på Hove Triathlon til sommern Da skal du enten være i sykt god form, eller så har du noe å jobbe med Løp selv marathon i vår, og det gjør jeg aldri igjen, til tross for gode tider Når det gjelder trening så er det fader meg en forbannelse laget av satan selv. Klarer ikke å gå en dag uten å ta en tur på elixa, man blir jo en syk narkoman. Nå sitter jeg her med gips på foten som skal være på i 6 uker. Har vært rene rehabiliteringen de siste dagene her gitt
Mattae Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Jordebil gis vekk på finn http://www.finn.no/finn/torget/gisbort/ ... e=38718616 var bare kødd kompis av han som stod som kontaktperson som hadde lagt ut
haybimmsen Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Har et spm, den motoren e kjøpte, står uten olje, å e ana ikke ka som har vært brukt på den.. Nå kjører jeg på Castrol 0w-40 på 2litern min. Kan jeg gjør noe galt? Er vel helsyntetisk 0w-40 e kan gå for ?
Kjexx Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Litle help guys. Var å så på en e39 nå med m54b20 motor.. Mistenker at det er lurt å holde seg unna, grått belegg under oljepåfyllingslokket og lite vann på bilen.. Bilen virket som en hverdagsbil med liten form for vedlikehold mer en nødvendig.. Er de tingene jeg nevnte over nok til å styre unna? Kan det være andre grunner til at det er grått under lokket der?
awt Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 M54B20 finnes vel ikke? Blir enten M52B20 eller M54B22.
Kjexx Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Jeg er faen ikke sikker på det der... Googla det og fant motor som er helt lik den jeg så på og det var en 2 liter.. http://www.bildelesenteret.no/delinfo.a ... dx=3445741
Kjexx Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 2000. Er vel kanskje M52-TUB20 da eller? Er Dobbel vanos og motoren er hverken lik m50 eller m52 som jeg har sett...
Thewiz Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Litle help guys.Var å så på en e39 nå med m54b20 motor.. Mistenker at det er lurt å holde seg unna, grått belegg under oljepåfyllingslokket og lite vann på bilen.. Bilen virket som en hverdagsbil med liten form for vedlikehold mer en nødvendig.. Er de tingene jeg nevnte over nok til å styre unna? Kan det være andre grunner til at det er grått under lokket der? Du har vel egentlig svart deg selv på spørsmålet ditt. Med mindre du får den for et par lapper.
erdal Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Noen som har gode tips til hva man gjør med batterier som blir stående 14-21 dager uten bruk i denne kulden som er nå? 10-20 minusgrader.
Nytern Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Skal gå helt fint det, er du veldig bekymret for batteriets helse kan du ta det med inn. Du kan evt montere en vedlikeholdslader på det.. Fra Defa eller Ctek f.eks?
Kjexx Skrevet Desember 4, 2012 Skrevet Desember 4, 2012 Skal gå helt fint det, er du veldig bekymret for batteriets helse kan du ta det med inn. Du kan evt montere en vedlikeholdslader på det.. Fra Defa eller Ctek f.eks? Kjøpte Ctek i stad. Bra saker.
Anbefalte innlegg