Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

haha, finfint det:lol: det er da man spør seg: hvorfor i helvette betaler jeg tusenvis av kroner for å bli sliten, kvalm og ubrukelig resten av dagen? :P Men men, er bare å kjøre på til man ser mannen med ljåen.. hvile kan man gjøre i grava :twisted:

Sant det, men så har jeg kommet i merkbart bedre form også da :) Har hatt en liten pause nå så nå gjelder det bare å komme seg igang igjen, særlig siden sjefen min har fått lurt meg med på Hove Triathlon til sommern :wink:

Da skal du enten være i sykt god form, eller så har du noe å jobbe med :) Løp selv marathon i vår, og det gjør jeg aldri igjen, til tross for gode tider :P Når det gjelder trening så er det fader meg en forbannelse laget av satan selv. Klarer ikke å gå en dag uten å ta en tur på elixa, man blir jo en syk narkoman. Nå sitter jeg her med gips på foten som skal være på i 6 uker. Har vært rene rehabiliteringen de siste dagene her gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litle help guys.

Var å så på en e39 nå med m54b20 motor.. Mistenker at det er lurt å holde seg unna, grått belegg under oljepåfyllingslokket og lite vann på bilen.. Bilen virket som en hverdagsbil med liten form for vedlikehold mer en nødvendig..

Er de tingene jeg nevnte over nok til å styre unna? Kan det være andre grunner til at det er grått under lokket der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litle help guys.

Var å så på en e39 nå med m54b20 motor.. Mistenker at det er lurt å holde seg unna, grått belegg under oljepåfyllingslokket og lite vann på bilen.. Bilen virket som en hverdagsbil med liten form for vedlikehold mer en nødvendig..

Er de tingene jeg nevnte over nok til å styre unna? Kan det være andre grunner til at det er grått under lokket der?

Du har vel egentlig svart deg selv på spørsmålet ditt. Med mindre du får den for et par lapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...