Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Nå var det godt med litt regn gitt, trodde aldri jeg skulle si det men. Fikk prøvd de nye originale vindusviskerene på E34en også som jeg monterte i slutten av Juli og ikke hatt bruk for før nå :P

Godt med opphold her! :D Endelig en dag jeg slapp å ta bilen på jobb og kunne nye den fine turen på rullebrett til jobb. Lite slår dette. Sol og fin temperatur, rullebrett under beina og herlig musikk på ørene klokken 08 om morgenen. 8)

Dagens utfordring. Du får en av disse bilene:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43795919

VS

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43324502

Sorry meg, men her hadde jeg valgt Audi. Hva hadde dere valgt?

Jeg tror jeg hadde valgt Audi, selv om jeg synes E30 M3 er megakul.

Når det er sagt, viser Audi en ny concept bil. Basert på den gamle Sport Quattro ;) Synes den er litt småkul. Med en 4.0L TFSI motor på 560hk og en elektrisk motor på 110kW, skal den klare 0-100km/t på 3,7 sekunder. Bilen blir forøvrig vist på bilmessen i Frankfurt nå i september :)

fiusfs9z2p6mlay69uqg.jpg

yzns20llui6dm3rvhefs.jpg

68jpec5gejlnhrrtjb2t.jpg

l7agknnq7886ebnmcgxq.jpg

Skrevet

Og jeg fikk akkurat melding fra Gjensidige om at det er meldt opptil 53mm regn her i morgen. Og for et par dager siden i avisen, sa de at grillsesongen ikke var over alikevel (20+ grader og sol til helgen).

Skrevet
Noen som følger med Anja sin sak? Når har det nådd toppen for fyren som drepte henne. Håper han får varm velkomst i fengselet han skal sone i!

Drapsmannen ser ut til å være BMWCCN-medlem. Noen som vet om han har profil her inne?

Skrevet
Noen som følger med Anja sin sak? Når har det nådd toppen for fyren som drepte henne. Håper han får varm velkomst i fengselet han skal sone i!

Drapsmannen ser ut til å være BMWCCN-medlem. Noen som vet om han har profil her inne?

Og hvor har du det ifra? Uansett hva han er medlem av så har han ikke min sympati for å si det i pene ordlag....

Skrevet

Og hvor har du det ifra? Uansett hva han er medlem av så har han ikke min sympati for å si det i pene ordlag....

Gikk over medlemslista nå, og han var ikke medlem av BMWCCN per dags dato...

Skrevet

Ja var det jeg tenkte, bare bullshit fra han over her tydeligvis :roll: Ett klart forsøk på å provosere i beste Erebus stil #-o Denne saken er så fæl at vedkommende som står bak fortjener ikke å bli omtalt :evil:

Skrevet
Ja var det jeg tenkte, bare bullshit fra han over her tydeligvis :roll: Ett klart forsøk på å provosere i beste Erebus stil #-o

Nå må du roe ned. Forsøk på å provosere? Det er du som farer med bullshit.

Siktede i saken er medlem i flere BMW-relaterte grupper på Facebook, blant andre BMW Car Club Norway Møre og Romsdal. Derfor tenkte jeg at han kanskje også hadde brukerprofil på Bimmers.no.

Skrevet
Ja var det jeg tenkte, bare bullshit fra han over her tydeligvis :roll: Ett klart forsøk på å provosere i beste Erebus stil #-o

Nå må du roe ned. Forsøk på å provosere? Det er du som farer med bullshit.

Siktede i saken er medlem i flere BMW-relaterte grupper på Facebook, blant andre BMW Car Club Norway Møre og Romsdal. Derfor tenkte jeg at han kanskje også hadde brukerprofil på Bimmers.no.

Hva har det å si at han er medlem av ditt og datt egentlig?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...