Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har det å si at han er medlem av ditt og datt egentlig?

Det lurer jeg også på? På Facebook kan man være medlem i grupper som handler om hva som helst uten at det kan knyttes opp mot sine handlinger. Ordlyden i Ess sine innlegg virker mistenkelig kjent.... :?

Hvilken betydning skulle det hatt om han var medlem i BMWCCN og hadde garasjen full av BMWer, handlingene som her er begått er fortsatt like grufulle....

Skrevet

Selvsagt ingenting; det var et spørsmål av ren nysgjerrighet, og således en digresjon. Saken er bare ufattelig trist...

At vi har slike tikkende bomber rundt oss får meg til å reflektere litt over straffenivået i Norge. Det blir for enkelt å tro at strengere løser alt, men når noen i løpet av et kort tidsrom har beskjeftiget seg med vold, gjentatte trusler, oppbevaring av ulovlige våpen og narkotika, er det underlig at de får gå fri.

Skrevet
Jada, så lenge boltene ikke er rustet til helvete og tilbake. Haha.

Kjapt spørsmål nå som vi er inne på temaet, jeg skal ta ut radiatoren min i morgen.

Noen tips?

Tenkte og gjøre det uten og finne frem brekkjernet til slutt, prøver og gjøre det billig :D

Skrevet

Selvsagt ingenting; det var et spørsmål av ren nysgjerrighet, og således en digresjon. Saken er bare ufattelig trist...

At vi har slike tikkende bomber rundt oss får meg til å reflektere litt over straffenivået i Norge. Det blir for enkelt å tro at strengere løser alt, men når noen i løpet av et kort tidsrom har beskjeftiget seg med vold, gjentatte trusler, oppbevaring av ulovlige våpen og narkotika, er det underlig at de får gå fri.

Null luksus i fengslene + høyere straffenivå= Vil føre til at folk skal tenke mer enn de gjør det den dag idag. Jeg ble så provosert av saken har, og ting som provoserer meg enda mer er at han får ganske "snill" straff. Dette synes jeg helt ræ**! Men som jeg har skrevet tidligere håper karen får varm bakdelsbehandling :twisted:

Skrevet

Det er vel ganske rett frem. Ser det når du holder på.

Gå på undersiden og tapp væsken fra den blå pluggen. Ellers er det stort sett slangeklemmer og ymse. :)

Skrevet
Korsen i alle dage e får ut nøkkelen av tenningslåsen på Saab 93 ?:o

Har byttet bremse bake til bestefadern :D

Sett bilen i revers! Da skal du se nøkkelen flyr ut som et jagerfly!

Skrevet

Har lagt ut E36-en for salg og må si jeg begynner allerede å bli mektig lei av folk som skriver tullete meldinger som: "Hva er siste pris?" "Jeg henter den for xx.xxx kontant" osv.

Herregud ! Man må jo komme å se på bilen før man pruter. Henter den for... ? Wtf. Blir så forbanna på sånt.

Folk RINGER når man er interessert i en bil.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...