Jås Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Da var man offisielt medlem i BMW Car Club Norway Fikk medlemskap av dama til jul men først i går fikk jeg tilsendt medlemskort, Farhfreude osv så det går ikke sånn veldig unna i BMWCCN leieren image.jpg Tror jeg svarte henne på mail,at vi hadde endel andre ting å ta tak i rundt jul og frem til starten av februar.. Men nå er medlemsregister på plass og ser ut til å funke,så nå satser vi på at ting går litt raskere. Vi prøver vertfall å svare/ordne opp så raskt jeg klarer…
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Tror jeg svarte henne på mail,at vi hadde endel andre ting å ta tak i rundt jul og frem til starten av februar.. Men nå er medlemsregister på plass og ser ut til å funke,så nå satser vi på at ting går litt raskere. Vi prøver vertfall å svare/ordne opp så raskt jeg klarer… Ja jeg klager overhode ikke, fikk jo julegave to ganger jeg Først til jul og nå i går Skal handle litt skiltplater og småtteri i nettbutikken også snart Jås reagerte på dette 1
Sjøbuse Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Hva med å handle bimmers skiltplater istede? Dæven....så fæl. Jeg tenkte nesten det samme.Dæven... så stygg.
hsd Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Hva med å handle bimmers skiltplater istede? Jeg tenkte nesten det samme. Dæven... så stygg. bimmersplatene er jo verdens trausteste plater, tilogmed den lokale kia forhandleren har jo lagt mere arbeid ned i sine. Diiesel reagerte på dette 1
Sjøbuse Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Trenger det å være så mye dill dall på de da.Holder lenge med bare tekste www.bimmers.noSyns ikke BMWCCN sine er så mye mer spennende hvertfal. Eller lage egen.
Diiesel Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Skal ikke være for mye på skiltplatene heller!
awt Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Jeg synes ikke så mye om BMWCCN sine skiltplater, synes igrunn de er litt for jålete, likevel er det de som får plass på mine biler. BMW car club Norway forstår alle hva er, bimmers.no forstår kun bilinteresserte nordmenn.
Eksos Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Det der er vell også den gamle CCN-skiltplata, den nye ser slik ut : Men om nytt alltid er bra, er jeg langt ifra sikker på
Jås Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Trenger det å være så mye dill dall på de da. Holder lenge med bare tekste www.bimmers.no Syns ikke BMWCCN sine er så mye mer spennende hvertfal. Eller lage egen. Sjøbuse skiltramme.jpg De ccn-platene begynner vel å dra på åra nå?.. Ser ikke slik ut nå vertfall,og har ikke gjort det på ei stund.
Sjøbuse Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 De ccn-platene begynner vel å dra på åra nå?.. Ser ikke slik ut nå vertfall,og har ikke gjort det på ei stund.
Fredrik 90 Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Synes platene til BMW CCN er finest, også viser det at man hører til i en klubb
Sjøbuse Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 Men bimmers plata viser at man hører til en familie
wicky124 Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 kan ikke flere folk quote disse skiltplatene? Haukefer, Fredrik 90, Diiesel og 2 andre reagerte på dette 5
Poppy Skrevet Februar 16, 2014 Skrevet Februar 16, 2014 kan ikke flere folk quote disse skiltplatene? Sånn vettu
Anbefalte innlegg