Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

1. Tomato, tomato. Visste jo at det het Alpinhvit, vet ikke hvor jeg skrev Alpina...

2. Jeg må ha skinninteriør. Det er kids på horisonten, da er stoffseter uaktuelt.

3. Samma det, M-pakke på den minst sportslige bensin-3ern der ute blir fortsatt bare feil.

Markedsavdelinga til BMW skal ha for å ha gjort superoppmerksomme på plastikken dems, hvertfall.

STOPP PRESSEN! 

Kids?

Skrevet

Er ikke plastikken som er det viktige, det er sporstligheten det tilfører, designet, og tilstedeværelsen bilen får.

Men som du sa, når du bruker så mye penger, så velger du det du selv vil ha.

Skrevet

Okei men får jeg en topp fra dem eller må jeg sende motoren til dem å få pengene tilbake vil kjøre fortest mulig så det beste hadde vært om jeg fikk for eks tilbud på en topp om de hadde en 

Du får nok en topp viss dei har inne, så sender du bare din tilbake. Har ikkje hatt noe problemer med defekte varer der. Dei betaler også frakten tilbake, send e post til Geir Ove han pleier å svare ganske fort.   Det har også stått på girkassene at dei er i god stand, noe dei altså ikkje va. Trur dei bare går ut i fra km stand på bilen :P

Skrevet

Nå er det så absolutt ikke meningen å kverrulere her, men:

eller betale 18.500 kr. for skinninteriør som jeg ikke liker helt.

2. Jeg må ha skinninteriør. Det er kids på horisonten, da er stoffseter uaktuelt.

Sportsseter skal jeg ha i min også, det er akkurat samme seter som i M-pakken er det ikke?

Jeg sliter litt med å forstå dette, du liker ikke skinnsetene som følger med i M-pakken, men du liker de samme skinnsetene når de ikke er i M-pakken? :D

Barn sitter forøvrig i egne barneseter til de er ganske gamle nå, så sannsynligheten for at de griser i setene er ikke så veldig stor, men jeg hadde gått for skinn selv også, da jeg liker det bedre.

Ellers er jeg enig med hermanoo90, dette handler ikke om plastikk men hele identiten til bilen. Alt fra sort taktrekk til penere felger. Alt fra sportsligere bil til små detaljer her og der.

Skrevet

Har valgt alt det der fordi jeg syns det ser fint ut, og at jeg liker behagelig interiør (noe det er i mine øyne). Legger også til at sort taktrekk er noe jeg ikke liker, noe man må ha med M-sport :P

Sportsseter skal jeg ha i min også, det er akkurat samme seter som i M-pakken er det ikke?

Jeg tror det er tilsvarende seter, bare at jeg har i stoff, da jeg ikke orker skinnseter om vinter/sommer. Høst/vår er greit :P

når jeg kjøpte min, så fikk jeg 17" nokian hakka vinterhjul for 13', ikke det billigste, men det var ihvertfall felger som så ok ut.

Men pes dem på pris på dekk!  Normalt så ligger vel utsalgspris på 1 stk 17" dekk i 225/50R17 nokian hakka på rundt 2700,-, de betaler vel ca 15-1700 kr for dette.

De kan glatt gi vekk 45-50% og alikevel sitte igjen med 10% fortjeneste ;)

Skrevet

Skulle jeg handlet en helt ny bil hadde jeg vurdert alle biler som tiltaler meg, dvs. mye fint utenom Audi.. :) F30 og C-klasse er sterke kandidater selvom jeg føler at BMW er litt utenfor min smak med sine nyere modeller. Savner litt mer sjel og respons fra bilen når man kjører! C-klassen er jo ikke det spor bedre, men det er ingen BMW heller.

Skrevet

STOPP PRESSEN! 

Kids?

Gifter meg mot slutten av året, da skal vi prøve væffal, ingenting i ovnen enda :P

Jeg tror det er tilsvarende seter, bare at jeg har i stoff, da jeg ikke orker skinnseter om vinter/sommer. Høst/vår er greit :P

når jeg kjøpte min, så fikk jeg 17" nokian hakka vinterhjul for 13', ikke det billigste, men det var ihvertfall felger som så ok ut.

Men pes dem på pris på dekk!  Normalt så ligger vel utsalgspris på 1 stk 17" dekk i 225/50R17 nokian hakka på rundt 2700,-, de betaler vel ca 15-1700 kr for dette.

De kan glatt gi vekk 45-50% og alikevel sitte igjen med 10% fortjeneste ;)

Hvis jeg skal ha ny bil er planen å ta med prisutskriften til denne forhandleren til andre forhandleren og se om de kan gi meg bedre tilbud, og gå for lavest sluttsum.

Nå er det så absolutt ikke meningen å kverrulere her, men:

Jeg sliter litt med å forstå dette, du liker ikke skinnsetene som følger med i M-pakken, men du liker de samme skinnsetene når de ikke er i M-pakken? :D

Barn sitter forøvrig i egne barneseter til de er ganske gamle nå, så sannsynligheten for at de griser i setene er ikke så veldig stor, men jeg hadde gått for skinn selv også, da jeg liker det bedre.

Ellers er jeg enig med hermanoo90, dette handler ikke om plastikk men hele identiten til bilen. Alt fra sort taktrekk til penere felger. Alt fra sportsligere bil til små detaljer her og der.

Tror du sliter ja :P Det følger IKKE med skinnseter i M-pakken, det er stoffseter med alecantra sider som er inkludert. Man må velge skinnseter/interiør i tillegg, og det er fargene på de tilvalgsskinninteriørene (skinn eller lister) jeg ikke liker.

Som nevnt så liker jeg heller ikke M-rattet eller at det er sort taktrekk, så da faller det helt bort.

På 4-serie coupe derimot, hadde jeg aldri kjøpt noe annet enn M-pakke :)

Er ikke plastikken som er det viktige, det er sporstligheten det tilfører, designet, og tilstedeværelsen bilen får.

Men som du sa, når du bruker så mye penger, så velger du det du selv vil ha.

Skjønner jo at den vil se sportsligere ut, men det er en 316i :P Som nevnt over, hadde dette gjaldt 4-serie coupe så hadde jeg valgt M-pakken uten å tenke meg om to ganger.

Skrevet

Du får nok en topp viss dei har inne, så sender du bare din tilbake. Har ikkje hatt noe problemer med defekte varer der. Dei betaler også frakten tilbake, send e post til Geir Ove han pleier å svare ganske fort.   Det har også stått på girkassene at dei er i god stand, noe dei altså ikkje va. Trur dei bare går ut i fra km stand på bilen :P

Ja er Geir ove jeg sender til

Skrevet

Knipset denne gromme parkeringen her i dag. Det verste var at det var en gjeng unge menn i 18-19-årsalderen. Burde ikke fått førerkortet når man er såpass evneveik bak spakene...

post-47117-0-65779200-1400097849_thumb.j

Skrevet

Knipset denne gromme parkeringen her i dag. Det verste var at det var en gjeng unge menn i 18-19-årsalderen. Burde ikke fått førerkortet når man er såpass evneveik bak spakene...

attachicon.gifFail.JPG

Unge menn i 18 årsalderen i en gammal Polo? bare bilvalget vitner om at her har vi ingen interesse av hverken bil eller bilkjøring. Noe parkeringen også vitner om :P

Skrevet

Tror du sliter ja :P Det følger IKKE med skinnseter i M-pakken, det er stoffseter med alecantra sider som er inkludert. Man må velge skinnseter/interiør i tillegg, og det er fargene på de tilvalgsskinninteriørene (skinn eller lister) jeg ikke liker.

Nei, det følger ikke med, men det gjør det jo ikke på Modern Line heller. Om du skal ha sportsseter i skinn på Modern Line koster dette 700,- mer enn skinnseter til M-pakke. :)

Skrevet

Ante ikke at du hadde dame og skulle gifte deg noekult ;) Stussa også over når det stod kids. Men var jo en forklaring for det også :)

Kan hende jeg blander hermanoooo og du :P skjer ofte! Hehe

Skrevet

utenfor storsenteret her jo :P Er du fra bærum Werther?

Nei, bor på andre siden av fjorden. Men jobber i Bærum, så er godt kjent rundt i bygda.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...