Fredrik 90 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 får inn en 07 e91 320d her på jobben i morgen.. skal låne den med hjem.. any thoughts? Grei bil det, ville kanskje satset på en LCI men Hva med E61, mye bedre kjørekomfort enn E91 Eneste i landet antagelig! Mente selvsagt todørs
316 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Jeg spurte om noe foliering ja, jeg og en kamerat som satt og så på priser da han lurte på om han skulle foliere bilen sin for å bevare lakken på den. Men kjøper jeg E30n din så er det nok ikke død etter et år, skulle jeg hatt bruk opp bil så hadde jeg nok kjøpt en opel eller volvo Ok! God tankegang det! Om du vil komme på søndag så er jeg hjemme!
Skårholen Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Ok! God tankegang det! Om du vil komme på søndag så er jeg hjemme! Det høres bra ut, passer dårlig i uka for min del uansett. Plutselig blir det overtid osv så er greit å ta det da man vet man har fri
VegarVS Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Grei bil det, ville kanskje satset på en LCI men Hva med E61, mye bedre kjørekomfort enn E91 Mente selvsagt todørs Ja, pengene rår som alltid vettu.Se litt hva som er tilgjengelig. Haster ikke enda
M|Fjeld Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Er det ingen i Norge som har godkent e36 med turbo ?Søker du kitt i prosjekttråden finner du et par stykker som er godkjent
Kennethe34 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Grei bil det, ville kanskje satset på en LCI men Hva med E61, mye mere feil enn E91 Mente selvsagt todørs Rettet litt på innlegget ditt VegarVS: sjekk at servicehistorikk er fulgt og at bilen er tatt vare på, kjøpt også en bil med det utstyrsnivået/farge++ som du vil ha. Er E91 stor nok for deg som familiebil er det nok det tryggeste valget
Mattae Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Rettet litt på innlegget ditt VegarVS: sjekk at servicehistorikk er fulgt og at bilen er tatt vare på, kjøpt også en bil med det utstyrsnivået/farge++ som du vil ha. Er E91 stor nok for deg som familiebil er det nok det tryggeste valget +1 Kjøper man e61 bør man vertfall ha lci etter hva jeg forstår(feil og kvalitet har vell vertfall blitt bedre her) e91 er ikke lci så nøye, er jo relativt lite feil på de. Kjørt en del e60 (kun pre lci dessverre) og kan ikke si jeg syns det er noe bedre å kjøre enn e9x, men er jo smakssak. Jeg liker bedre kjøre e9x Er ikke så aller værst plass i baksete på e91 så, men det og bagasjerom kunne jo alltids vært mer romslig. VegarVS reagerte på dette 1
wicky124 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 316.. du får by eiern 100tusen og gullklokke så kanksje du får kjøpt den slitne treern...
Fredrik 90 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Rettet litt på innlegget ditt VegarVS: sjekk at servicehistorikk er fulgt og at bilen er tatt vare på, kjøpt også en bil med det utstyrsnivået/farge++ som du vil ha. Er E91 stor nok for deg som familiebil er det nok det tryggeste valget Det er forsåvidt riktig det, E90/91 byr jo nærmest på "Toyota driftsikkerhet" og er et meget bra bruktbilvalg. Men man har jo M47 motoren som dessverre har noen svin på skogen da, dessuten så har de fleste E61 nå fått utbedret det meste av sykdommer på garanti og av tidligere eiere. Prisforskjellen mellom disse bilene er ikke så stor som man skulle tro, får jo en fin 525I ifra 2005 for 150 000,- med skuddsikker M54 sekser Men for all del, var kun ett forslag. +1 Kjøper man e61 bør man vertfall ha lci etter hva jeg forstår(feil og kvalitet har vell vertfall blitt bedre her) e91 er ikke lci så nøye, er jo relativt lite feil på de. Kjørt en del e60 (kun pre lci dessverre) og kan ikke si jeg syns det er noe bedre å kjøre enn e9x, men er jo smakssak. Jeg liker bedre kjøre e9x Er ikke så aller værst plass i baksete på e91 så, men det og bagasjerom kunne jo alltids vært mer romslig. Som på de fleste biler så blir feil og mangler utbedret ut over bilens levetid og det er derfor LCI ofte er å foretrekke, dessuten så er LCI mer moderene i farger og detaljer og helt klart det foretrukkene valg E6x er også langt mer komfortabel enn E9x, her er den faktisk elendig syens jeg om man ikke har ballongdekk og 16". Min far hadde E60 med M-sport som jeg kjørte ofte og jeg synes denne alltid var mer komfortabel enn min E90, men føltes dog ikke like kompakt på veien da Bakseteplassen er veldig god for to voksene eller barnestoler, bagasjeplassen er det værre med men ikke så ille. E90en slukte hele vår tre ukers feriebagasje uten å ta i bruk baksetene, fikk også inn ett flatpakket dusjkabinet i bilen også når jeg la ned baksetene. Ikke dårlig i en 3-serie
thbrekke Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Skal avgårde å hente F11 530DAT xdrive om noen uker sammen med min far! Blir stas! Tror han var lei av firer diesel...(520d)
Fredrik 90 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Skal avgårde å hente F11 530DAT xdrive om noen uker sammen med min far! Blir stas! Tror han var lei av firer diesel...(520d) Så spennende, firerdiesel blir bare feil i en bil som F10/11 Min far går å vurderer X4 om dagen (ja han vil ha noe ikke alle andre har) og han lurer fælt på å gå for 3,0 literen nå etter mange år med firer diesel i BMW. Har jo gjort mine forsøk på å overtale han så vi får se om jeg har lykkes thbrekke reagerte på dette 1
316 Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 316.. du får by eiern 100tusen og gullklokke så kanksje du får kjøpt den slitne treern... Kjøp den gullklokka mi du nå... Det passer deg og ditt opphav
thbrekke Skrevet August 13, 2014 Skrevet August 13, 2014 Så spennende, firerdiesel blir bare feil i en bil som F10/11 Min far går å vurderer X4 om dagen (ja han vil ha noe ikke alle andre har) og han lurer fælt på å gå for 3,0 literen nå etter mange år med firer diesel i BMW. Har jo gjort mine forsøk på å overtale han så vi får se om jeg har lykkes Ja, firer blir litt kjedlig. For all del, god motor som går både billig og bra, men ikke samme godfølelsen. Min far har tidligere hatt E39 530d, så en E61 525d. Nåværende bil (F11 520d) har han hatt i litt over 1 år, men klarer ikke å venne seg til lyden av fireren. Så nå blir det sekser, org msport, sort taktrekk, høyglans shadowline, HUD osvosv. Tror bilen har alt, untatt hengerfeste... Fredrik 90 reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg