Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja ser klart linjene DS lenger bak i karosseriet...Men det må likevel være tøft å kjøre rundt i en slik...

ja, så lenge det ikke er i en storby, og man MÅ parkere i parkeringshus :P

Skrevet

Det som er litt interessant med Citroën DS er at sjefingeniøren André Lefèbvre hadde planlagt at den skulle ha en boxersekser. Dette konseptet strandet dessverre på finansielle utfordringer, men når man så vet at Porsche først tok i bruk boxerseksere da 911 ble introdusert i 1963 forstår man hvor langt fremme Citroën var da DS ble introdusert i 1955.

Skrevet

jeg kjører 2 sånne tempur harde greier og en vanlig tykk pute oppå der igjen :P

så spørs jo hva du foretrekker da.

Sover mye på siden,så hørtes ikke dumt :P
Skrevet

Sover mye på siden,så hørtes ikke dumt :P

 

derfor jeg har de 3 putene sånn.

 

hadde fler vanlige puter før, men fant ut at det var bedre med noen harde først, så den myke på toppen :)

Skrevet

4EvpgIZ.jpg?1

 

 

 

Lusker i skjul etter undermotoriserte CLK`er på gata i Oslo ;)

Så bilene må være undermotoriserte for at "folkevogna" skal ha en sjanse i lyskryssene :P

Skrevet

At Porschen stadig henger med 30 år senere er faktisk ganske imponerende. 0-100 Km/t på 5,8 sekunder og en topphastighet på 250 Km/t er ikke så alt for galt selv idag... :)

Skrevet

At Porschen stadig henger med 30 år senere er faktisk ganske imponerende. 0-100 Km/t på 5,8 sekunder og en topphastighet på 250 Km/t er ikke så alt for galt selv idag... :)

5,8? Hva veier noe slikt? Hadde ikke den bare 231hk? Da er det en ganske imponerende tid :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...