Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

La ut 18" med 4x108, interessent pruta og overtalte meg til å møte'n 25mil unna. Underveis ble'n vanskelig å få tak i, men tilslutt sa'n at han kanskje ikke hadde mulighet til å møte meg alikevel.. PÅ HJEMSTEDET SITT! :D

Da var jeg allerede 15mil inne i turen.. Kom frem, men ingen kjøper.. Venta 30min og der var'n, men hva skjedde? Han beskyldte meg for å skrive feil boltsirkel i annonsen, han skulle nemlig ha 5x108.. Ville han se annonsa da jeg dro frem telefonen? Nei, da hadde han mer lyst til å dra hjem.

Godt jeg er en jovial type ;)

Hvis dette var en bruker her inne kan du med fordel få lagt han inn under useriøse kjøpere.

Skrevet

Er du ikke tilknyttet en fagforening som forhandler i regi av de ansatte? Er vel ikke så normalt å forhandle for seg selv, dessuten skal det jo komme noe godt ut av forhandlingene da. Synes det er moro jeg, gleder meg hvert eneste år. Er leder i fagforeningen :)

Skrevet

Skulle på fors til en kompis og samboeren hans om lørdagen, var masse folk der.

jeg og en annen kompis skulle ditt, men ble bedt av 4 jenter som skulle ha fors før byen. 

skal fortelle dere hvor vanskelig det var å "juge" seg ut av denne knipen, endte med at jeg og kompis dro til de fire jentene alene :) 

møtte resten av folka på byen senere på nattan, de vi egentlig skulle til.. De lurte veeeldig på hvor vi hadde vært og hvor tosker vi var.

" Jeg og Solem, ( som han nå heter ) , kom hjem sent fra Larvik tur og dusjet og tok øl hos meg , og da kunne vi ikke kjøre til dere vettu " ble sagt :):) 

vi satt jo , LITT opptatte et annet sted ;)  var en morsom lørdag :)

Skrevet

Er du ikke tilknyttet en fagforening som forhandler i regi av de ansatte? Er vel ikke så normalt å forhandle for seg selv, dessuten skal det jo komme noe godt ut av forhandlingene da. Synes det er moro jeg, gleder meg hvert eneste år. Er leder i fagforeningen :)

Er familiebedrift så er lite fagforening her :P japp, gått med samme lønn i 3 år nå, så går forhåpentligvis opp 24kr nå! Bedrifta går jo akkurat ikkje dårlig heller så :P 1.1mill i overskudd hittil i år, på 3 personer.. Ikkje så kjekt å jobbe med familie og når de blir krangel :P
Skrevet

Sist jeg hadde lønnsforhandlinger gikk det på sms, sjefen spurte om jeg ville gå opp en tier, jeg Svarte hadde vært kjekt med en femmer til, da ble rundt tall da :-P

Så da ble det 15kr opp ;-)

Skrevet

Ligger på 250kr timen jeg.

Skakke klage for en trikker det vil jeg tru ;-)

Gått opp 49kr/t sia forrige jobben for 2år sia.

Skal vell ligge på ca gjengs lønn +litt kanskje for en trikker nå såvidt jeg har fått med meg.

Snakka med en nyutdanna rørlegger på en fest, han påsto han hadde 300kr/t, men stiller meg skeptisk til det :-P

Skrevet

Skulle på fors til en kompis og samboeren hans om lørdagen, var masse folk der.

jeg og en annen kompis skulle ditt, men ble bedt av 4 jenter som skulle ha fors før byen. 

skal fortelle dere hvor vanskelig det var å "juge" seg ut av denne knipen, endte med at jeg og kompis dro til de fire jentene alene :)

møtte resten av folka på byen senere på nattan, de vi egentlig skulle til.. De lurte veeeldig på hvor vi hadde vært og hvor tosker vi var.

" Jeg og Solem, ( som han nå heter ) , kom hjem sent fra Larvik tur og dusjet og tok øl hos meg , og da kunne vi ikke kjøre til dere vettu " ble sagt :):) 

vi satt jo , LITT opptatte et annet sted ;)  var en morsom lørdag :)

Skjønte ikke helt hva som var morsomt...? Prøver du å skryte av at du var på vors med 4 jenter? Eller at du jugde? Så ikke helt poenget med innlegget ditt...like lite interessant som dette innlegget mitt egentlig...

Skrevet

Ligger på 250kr timen jeg.

Skakke klage for en trikker det vil jeg tru ;-)

Gått opp 49kr/t sia forrige jobben for 2år sia.

Skal vell ligge på ca gjengs lønn +litt kanskje for en trikker nå såvidt jeg har fått med meg.

Snakka med en nyutdanna rørlegger på en fest, han påsto han hadde 300kr/t, men stiller meg skeptisk til det :-P

Dæven! :) Så du har 462500? Da har du meget godt betalt for elektriker å være tror jeg... Kan ikke klage på det nei :D

Skrevet

Dæven! :) Så du har 462500? Da har du meget godt betalt for elektriker å være tror jeg... Kan ikke klage på det nei :D

Ligger vell på en ca 480-500k uten noe overtid inkl feriepenger etc.

Men ser ut til at jeg nærmer meg 6000 i år pga overtid, ekke ille det ;-)

Meste går bort til lån og annet drit da :-P

Vet om fler som har høyere lønn og. Men mange som har lavere

"vanlig" trikker lønn der jeg bor er vell en 210-250kr timen ca

Skrevet

Ligger vell på en ca 480-500k uten noe overtid inkl feriepenger etc.

Men ser ut til at jeg nærmer meg 6000 i år pga overtid, ekke ille det ;-)

Meste går bort til lån og annet drit da :-P

Vet om fler som har høyere lønn og. Men mange som har lavere

"vanlig" trikker lønn der jeg bor er vell en 210-250kr timen ca

Akkurat! Men du jobber vel 1850 t, defor jeg skrev 462 500. Det er relativt bra det :)! Kjenner til det... Forsvinner ganske mye penger ut på kjipe ting mellom den 15. og 20. :P

Skrevet

Skjønte ikke helt hva som var morsomt...? Prøver du å skryte av at du var på vors med 4 jenter? Eller at du jugde? Så ikke helt poenget med innlegget ditt...like lite interessant som dette innlegget mitt egentlig...

Det var ingen av dela, det var bare å skrive noe her..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...