Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jobbe til halv4 så mest sannsynlig til drammen å titte på bil :P

tror det går litt redbull imorra :P

Du får saksøke de om du ikke får vinger da ;)

Utsikten fra "kontoret" på jobb i natt :)

post-41089-14152441027326.jpg

Skrevet

Har hatt canal digital og bytta til get ifb med fiber nå.

Men syns CD var mer bruker vennlig. Fks så står ikke sesong og avsnitt i info på get. Ser man på opptak må man gå hwlt ut for så å gå inn å slette kontra trykke på stop å komme til opptaket for så å slette.

Noen av dere som har brukt begge deler og vet om no mer ups and Downs med di.

Vurderer å gå tilbake til CD,særlig når jeg ble tilbytt 8mnd gratis

Skrevet

Jeg bør bli tilbudt noe gratis, for Canal Digital har kødda det skikkelig til med min nye bolig... Naboen har bodd der i 1,5 mnd nå uten å ha fått tv og internett... Og de kan ikke garantere at jeg kan få kabeltv plutselig, selv om jeg har betalt 8500 i etableringsgebyr... Har heldigvis fått direktenummer til en oppegående dame som jobber på en annen avd enn kundeservice som har sagt at hu skal ordne opp i dette, men kan tenke meg de som har bodd der allerede i 1,5 mnd er ganske forbanna... :) 

Skrevet

Jobber du på oljeraffineriet på Mongstad?

Ja, Eller jobber som Cargo surveyor på mange terminaler, men reiser svært lite nå lenger. Er hovedsaklig ansatt på "Mongstad avdelingen vår, og vil tro over 90% av båtene jeg er ombord på er her :)

Skrevet

Hallois!

Er det noen i Trondheim her inne som har tilgang på løftebukk? Er _ENDELIG_ tilbake til BMW, og jeg klør i fingra etter å få kikka under den :P 

Skrevet

Ja, Eller jobber som Cargo surveyor på mange terminaler, men reiser svært lite nå lenger. Er hovedsaklig ansatt på "Mongstad avdelingen vår, og vil tro over 90% av båtene jeg er ombord på er her :)

Cargo surveyor, det høres ut som en stilling med rolige dager :P Sørger hovedsaklig for at lasting/lossing går trygt for seg?

Har vært en del på Mongstad, men ikke på raffineriet. Her har det gått i forsyningsbasen. :)

Skrevet

Hallois!

Er det noen i Trondheim her inne som har tilgang på løftebukk? Er _ENDELIG_ tilbake til BMW, og jeg klør i fingra etter å få kikka under den :P

Går du på NTNU nå, eller gått ferdig på skolen?

Skrevet

Ble tatt av UP i dag. Han kjørte en svart F31 328ia x-drive.

Ble målt til 101 i 80-sonen i kollektivfeltet, men slapp med kun bot for kjøring i kollektivfelt. Det positive i fadesen er at man ikke får prikker for kjøring i kollektivfelt. Men bot på 4200 kr svir jo #-o

Skrevet

Går du på NTNU nå, eller gått ferdig på skolen?

Ble ikke no master her i gården, så fikk røska tak i en jobb innenfor byggautomasjon her oppe :) 

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...