Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
-WM_strip_DK_20100712.jpg

Jeg synes denne stripen er mer passende for hva som skjer her inne mange ganger. Jeg oppfatter situasjonen som mer eller mindre bevisst jeg mot tøffingene og det passer meg egentlig ganske bra... :lol:

Situationsfornemmelse-WM_strip_DK_20100916.jpg

Skrevet
Du mener det du mener uten å bry deg om hva andre mener :) Men for å si det slik, la tulletråden være en tulletråd! Ikke wicky vs fredrik tråd...ok?

Så det er ikke bare jeg som har fått inntrykk av det... :)

Skrevet
Du mener det du mener uten å bry deg om hva andre mener :) Men for å si det slik, la tulletråden være en tulletråd! Ikke wicky vs fredrik tråd...ok?

Så det er ikke bare jeg som har fått inntrykk av det... :)

Inntrykk er én ting... noe helt annet er om inntrykket er korrekt. Wicky balanserer på en knivsegg med noen av innleggene han skriver i forhold til ytterligere karantenetid. Han er derfor ikke den rette til å mene noe om hvem som evt. ikke bryr seg om hva andre mener. Han har heller intet med vår lille diskusjon å gjøre utover at han nesten alltid benytter sjansen til å sjikanerer meg og det jeg står for. Derfor ble han også tilslutt utestengt fra forumet i en uke for ikke så alt for lang tid siden.

Jeg synes at du burde lese mine svar til deg vedr. Porsche en gang til. Jeg forsøkte faktisk å være hyggelig og konstruktiv selv om du ikke skjønte det i farten.

Skrevet

Eddie Murphy startet på topp! Husker ikke hvor gammel han var når han holdt disse showene, men han gikk rimelig hardt ut, og det har jo også gjort disse showene legendariske :)

Nå sier vi Fredrik vs motdebatanter-diskusjonen er over. Det gjelder begge sider! Mer posivitet fremover!

edit:

Ser forøvrig ut som han har gjort litt penger oppigjennom også :)

Tower Heist (2011) $7,500,000

Shrek - Lykkelig alle sine dager (2010) $4,000,000 (Back end bonus)

Shrek 2 (2004) $10,000,000

The Adventures of Pluto Nash (2002) $20,000,000

Dr. Dolittle 2 (2001) $20,000,000

Shrek (2001) $3,000,000

Nutty Professor II: The Klumps (2000) $20,000,000 (and 20% of the gross)

Dr. Dolittle (1998) $17,500,000

The Nutty Professor (1996) $16,000,000

Beverly Hills purk III (1994) $15,000,000

Amerika for mine føtter (1988) $8,000,000

Beverly Hills purk II (1987) $8,000,000

Beverly Hills purk (1984) $14,000,000

Best Defense (1984) $1,000,000

Skrevet
Gøy lesing hehe.

Snart helg og det er digg etter en lang uke med masse overtid

nå blir det kosing med bilen og kjøring i morgen

GO helg Bimmers folk :)

Jeg har en slik fredag der jeg skal rett fra jobb til en grillfest hos en kunde av oss, hvor vi skal ha stand og pjatte med kundene deres... -Meeeeeeen det er billig øl, god mat og godt humør der, samt felles buss til sentrum etterpå for å fortsette kvelden på byn, så det pleier å bli hyggelig! :mrgreen:

God helg!

Skrevet

Har nevnt Eddie i tidligere post, da jeg satt og så på de to stand-upene hans, helt rått :) Dauer enda av kaninen og bjørnen vitsen!

Har vært regn og grått i noen dager, var redd for at høsten kom for å bli - men våknet opp i sted til skyklar himmel og dermed godt humør :D

En låt jeg fant som passer humøret mitt veldig bra akkurat nå (klikk hvis elektronisk musikk er tingen din!):

http://www.youtube.com/watch?v=nqHubzaLZJc

(Dama har største skjønnhetsflekken på trynet som jeg har vært vitne til)

Skrevet
Seriøst, det holder nå! Fredrik er en kjempekar jeg er glad for å kalle en god venn!

Har dere noe i mot han så er det jaggu verre for dere enn for 99% av alle andre brukere her inne. Ikke forsøple tråden med det her mer nå, om dere på død og liv vil krangle og kverulere så ta det på pm!

Jeg blir faktisk lei meg av det her..

Helt enig!

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=60.683742,5.331865

Skrevet

Siden folk fortsetter med diskusjonen...Fredrik..jeg har ett spørsmål.

Bruker du, eller bruker du IKKE wikipedia slik ALLE sier og spør?! Og isåfall, om du ikke bruker wiki...hvor får du alle tall fra?

Skrevet

Jeg vil vel tro at noe er hentet fra wikipedia og noe fra hodet (opparbeidet kunnskap gjennom årene).

Jeg synes ikke det er noe å diskutere. Det kjekke er at det blir postet litt mer info enn "fet bil", og dermed virker opplysende og informerende på de av oss som ikke har disse tallene i hodet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...