opasb Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 hehe... http://www.verketfestival.no/ så må bare starte på ann nå... uheldig med at jeg skal kjøre bilcross imorgentidlig Hvor skal du kjøre? kjører for NMK rana Røssvoll motorstadion ))
noekult Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Spørs hva som er inkludert for 200.000 kr.?
Fredrik Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Hmmm... utakk er åpenbart verdens lønn. Jeg har i 8-9 år fulgt profilen "Hasso" i det svenske Autopowerforumet. Han er en mann med mye kunnskap og sunn praktisk erfaring når det gjelder biler. Såvidt jeg vet jobber han som elektroingeniør for Svenska Järnvägar (den svenske pendanten til NSB). Dette gjør ham kvalifisert til å bl.a utvikle en bypass løsning for en kranglete sensormatte til airbagger i biler (finnes under sitteputen til forsetene). Etter å ha testet løsningen på sin tidligere E39 528i legger han oppskriften ut på Autopowers DIY side samt på Bentley´s DIY side (ref. Bentley verkstedmanualer). Som bilentusiast ønsker han at andre også skal få muligheten til billige og praktiske løsninger for deres biler. Alt vel så langt... helt til en utrolig frekk tysker tar patent på den samme løsningen for det tyske og spanske markedet... i tillegg til å søke om patent for det engelske markedet. Etter sigende skal tyskeren så langt ha tjent over 70000 Euro på tyveriet... http://www.autopower.se/galleriet/blogg ... 1258#18907
knut_olestad Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Vel, hadde ikke tyskern tatt ut den patenten ville noen andre før eller senere gjort det, ingenting er hellig lenger dessverre.
Fredrik Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 OBS... selv nesten helt nye Audi A6 modeller er plaget av alvorlig rust... http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel. ... d=10082181
Fredrik Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Vel, hadde ikke tyskern tatt ut den patenten ville noen andre før eller senere gjort det, ingenting er hellig lenger dessverre. Sant nok Knut, men litt surt er det nok for Hasso. Ikke så mye for pengenes skyld vil jeg tro, men prinsipielt. Han er kanskje litt gammeldags og naiv, men jeg forstår ham godt. Det som var ment som en gestus til bilinteresserte i et bilforum a la bimmers blir på en måte misbrukt på det groveste. Akkurat som om noen plutselig begynner å tjene mye penger på god gammeldags dugnadsinnsats.
awt Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Min teori er at det er billigere å fikse biler i Norden enn å endre på lakk/stål på alle bilene som produseres.
Robkill Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Fire stykker som går rundt å skriker i tlf'n her..på språk jeg ikke forstår! Føler virkelig for å stenge denne butikken å dra hjem nå...
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Høyttrykkspyler viste seg å være en effektiv måte å skille hud fra kjøtt.
Eksos Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Min teori er at det er billigere å fikse biler i Norden enn å endre på lakk/stål på alle bilene som produseres. Mange dårlige løsninger på slike ting rundtom.. Den fuga på innsiden av dørene til Bmw, iallefall på E46, den er noe dritt! Dro av hele på førerdøra mi nå nettop, fult av rust...
evi Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Høyttrykkspyler viste seg å være en effektiv måte å skille hud fra kjøtt. Det funker veldig bra det. Har litt erfaring innenfor området selv faktisk..
Wacman Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Hehe,skulle hatt noe sånt å skylde på jeg også, så jeg slipper å hoste opp 200 laken for å få en ring tredd på fingeren.. Hadde jeg måtte betalt 200 laken for en kjærring, så hadde jeg glatt gitt faen i å gifte meg! Men er dette med mat, og alt? Eller bare stedet? Glad dama er for å ikke gjøre noe stort ut av det, om den dagen skulle komme Kan finne på noe og gjøre det bra, men jeg hadde ikke betalt 200 laken for et sted. Det er med mat og bar,derav prisen. Blir forhåpentligvis ikke så jævla dyrt når vi får forhandlet litt oss imellom her hjemme
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Høyttrykkspyler viste seg å være en effektiv måte å skille hud fra kjøtt. Det funker veldig bra det. Har litt erfaring innenfor området selv faktisk.. Hehe, en noget ubehagelig erfaring å tilegne seg. Spesielt på 200bars industrispylere.
///FredriK.S Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Et lite bilde av vintermerca Eneste som er av rust er de tre små blemmene du ser på framskjermen, samt to små flekker i hjulbua på samme siden (ses ikke på bildet, er veldig lite!) Har hatt den på bukk og alt er STRØKENT, gjevnelig tectyl behandlet. Ble veldig overrasket når jeg så på den, nesten for fin til vinterbil. Får se hva som skjer
S.Hafsmo Skrevet September 2, 2011 Skrevet September 2, 2011 Nå stoppet det helt opp i hodet mitt.. Hvordan skriver man "arkiver det i Clean ship permen" på engelsk?
Anbefalte innlegg