wicky124 Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 Men airwolf, knight rider og A-team er fremdeles kule
Azeton Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 digger airwolf.. Fint når han spiller den store saken sin på hytta og ser på ørnene
Azeton Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 hehe, ansikts uttrykkene hans er stilig. stringfellow har en fin måte å dytte på solbrillene sine også! Liker kun de eldre episodene med stringfellow og dom
fish Skrevet September 6, 2011 Skrevet September 6, 2011 ..... Hmm..... Edit: solgt... På vei til sørlandet... My heart will always be with you... YNWA... Sent from my iPhone 6 using Tapatalk.
Jordfræsar Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Men airwolf, knight rider og A-team er fremdeles kule Jeg har hele samlingen av Airwolf og A-team på DVD
flobben Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 hehe, det burde du fredrik! er dritfornøyd med min ihvertfall er hakka jeg har liggende, men de er 16" å du har vel 17?? Hadde jeg bare hatt plass så kunne jeg godt ha satt bort E90en for vintern ja, og kjøpt en 100 Quattro eller E34 525IX som vinterbil. Norske vinterveier kan jo ikke bli mer gøy enn med en slik bil Er 17" jeg har ja, 225/50 R17 for å være nøyaktig why? Tåler ikke den relativt nye vanlige bruksbilen norsk vinter? Det finnes ikke noe speielt ved en e9x som gjør at man ikke kan bruke den om vinteren, og det gjelder e9Xm3 også. Den bilen kommer aldri til å bli noe klenodie, og det må være tusen ganger bedre å ratte en nesten ny bil en en gammel auda eller e34.
bmwnissen99 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Hei noen som kjenner til audi her? naboen har en sort audi a4 96 modell 1,9 tdi som han skal selge, bilen har gått 330 000 og han byttet reg reim i sommer. bilen ser helt grei ut. spørrsmålet mitt er om denne bilen er vært 25000? og det at motoren har gått så langt er det "trykt" og bruke den som pendlerbil 120 km om dagen? vet dette er et bmw forum men trenger en nr 2 bil da jeg ikke vil slite ut e92en min i vinter
Dirty Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 De audi bilene der er jo ikke kjent for å være gode Nei, forstillinga er noe dritt! og vis det er automat så er kassa ræva de er også et helvette å skru på syns det virka dyrt! en kammerat handla for 8000.- med gåen kasse som hadde gått 180tkm Men nå har ikke jeg følgt med på prisene på de audi bilene, bare sjekk finn.no
bmwnissen99 Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 De audi bilene der er jo ikke kjent for å være gode Nei, forstillinga er noe dritt! og vis det er automat så er kassa rævade er også et helvette å skru på Takk for svar, det er manuell kasse men skeptisk til km standen og har hørt at forstillinga er noe dritt på de bilene. skulle hatt en grei pendlerbil men ikke Mb. noen som har tips eller noen bil til meg?
///Magnusrc Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 De audi bilene der er jo ikke kjent for å være gode Nei, forstillinga er noe dritt! og vis det er automat så er kassa rævade er også et helvette å skru på Takk for svar, det er manuell kasse men skeptisk til km standen og har hørt at forstillinga er noe dritt på de bilene. skulle hatt en grei pendlerbil men ikke Mb. noen som har tips eller noen bil til meg? Styr unna ja ! Edit: Jeg selger bildeler og disse bilene har høyest statestikk på solgte forstillingsdeler osv. Har snakket med en verkstedsmester på møller som fortalte at disse ble forbedret betraktelig etter 99/2000 året. Men alikevel mener jeg de har for mye feil med forstilling o.l Kjøp deg en toyota. Går og går til rusta tar dem.
[space] Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Ingenting er som ei bar sigøynerrumpe på morran.... Har utsikt ned mot en rundkjøring hvor sigøynere bor, lagrer dritt og driter. To damer som var på do nå, og ho ene setter rumpa i været når ho er ferdig. Tenkte vel ikke på at hele kontorbygget her at direkte utsikt ned dit. Flott.... Her om dagen var det 2 narkiser som satt sprøyte der nede. Han ene fikk den i halsen. Etter å ha ligget rett ut en stund, var det opp å pisse, gni seg i ansiktet med henda, ta frem bunken med =Oslo og gå og selge. Næsty shit. Rundkjøringen:
SofaKingFresh Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 For noen tilstander, Space! Dog, tror jeg at jeg hadde trives i et kontor med den utsikten. Kan vel ikke være en eneste kjedelig dag, med så mange rare i rundkjøringa? Jeg hadde vel egentlig sitti hele dagen og speida etter biler og rare mennesker
Anbefalte innlegg