Wacman Skrevet September 10, 2011 Skrevet September 10, 2011 noen som veit om 540i touring er tyngere bak en foran?Slet noe jævelig med understyring på Banen idag! kjedelige greier. Hvis bilen understyrer er den normalt fortung... noe jeg absolutt tror at en E34 med V8 motor er. Min E28 518i understyrer som ville helvete ved hissig kjøring,noe jeg tror vi alle kan være enige om forårsakes av alt for liten motor og dertilhørende vekt der fremme.
hermanoo90 Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Sykt deilig billede... Send meg det bilde på epost, trenger ny fin bakgrunN!
Jørgen Lie Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Takk for det Få mail-adr på PM da, så kan jeg sende.
Fredrik Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Min E28 518i understyrer som ville helvete ved hissig kjøring,noe jeg tror vi alle kan være enige om forårsakes av alt for liten motor og dertilhørende vekt der fremme. Det kan være andre årsaker til at en bil understyrer også. En E28 518i som er satt opp riktig har normalt en rimelig fornuftig balanse. Har du hatt bilen inne til 4 hjuls kontroll? Mye kan tyde på at du har feil camber, toe og/eller castervinkel. Hvorvidt motoren er liten eller svak har ingen betydning i denne sammenhengen så lenge bilens vektbalanse er tilnærmet 50:50 og understelet er korrekt satt opp.
Kjexx Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Sykt deilig billede... Ja det var fint motiv, hva har du tatt det med? Det her tok jeg på fisketur for litt siden med mobil kamera.
janerik171187 Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 halvmeter vann i kjelleren i løpet av natta er fint får se hva forsikringa har å si til det har jo masse deler der
Robkill Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 hmm.. irriterende. men, var ekstremt å. mulig litt feil spissing. skal på eu staks, så blir tatt 4 hjulskontroll!Noen som har gode idèr på mere grep foran?! skal sies at dette er bruksbil, å endre til ekstrem camber er uaktuelt . hehe Sett på en del bedre hjul forran enn du har bak, da blir den overstyrt
liffi Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 ja, jeg veit. skal ha på slicksa jeg har liggende.. skulle jo egentlig ikke kjøre, kasta bare 2 dekk baki å dro til skogen:)
Jørgen Lie Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Kjexx: Tatt med Nikon d3000.. 18-55mm. Hadde forholdsvis høy ISO, så er litt støy i bildet. 5,6 i blender og 1/250 lukkertid
[space] Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Mange kjører jo med bredere dekk bak enn forran. Det er en fin måte å få bilen unerstyrt på. Min Z4 var morsommere og bedre balansert på vinterhjulene, som hadde lik bredde. Men den satt jo generelt mye bedre på sommerdekkene da, men tendenserte til understyring, om en ikke provoserte overstyring. Ellers har en jo "Audieffekten" der de understyrer fordi bilene er tyngre forran, og "911effekten" der de overstyrer forde de er tyngre bak. Ungkar og glad i lysekroner?
hermanoo90 Skrevet September 11, 2011 Skrevet September 11, 2011 Hva synes dere om den nye 1-serien? Leste topgear sin test av den: http://www.topgear.com/uk/bmw/1-series/ ... 20d-driven De Testet 5 dørs, 120D utgaven. Jeg synes den ser litt elegant ut, utifra det ene bilde der, men gleder meg til å se resten. Noen som har flere bilder? Nå som jeg set bilde fra denne vinkelen ser fronten litt rar ut??
Anbefalte innlegg