Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud det går kald nedover ryggen på meg!

Noen som har sett denna:

http://www.nettavisen.no/nyheter/article3230574.ece

Jeg og fruen var ute og gikk tur en kveld på ett turområde kalt Skare utenfor Arendal, ett sted som har havet rett! Da vi hørte akkurat denna lyden for noen uker siden. Holdt vel på i 8-10 minutter og kom i rettning fra sjøen :? Snakket med noen andre som hadde hørt det samme og det sto en liten artikkel i lokalavisa dagen etter men så blei det stille før jeg nå så detta!

Jeg sier som jeg sa den aktuelle kvelden, hva faen var det?

Skrevet
Kontakt VG. Det nærmer seg 2012! Få unna alle planer for livet for nå nærmer det seg slutten.

Heretter blir det bare drikking og knulling, vet aldri når siste dag kommer :lol:

Jeg er heldigvis ikke like lettskremt som katta som nå faktisk ligger under senga..

Betyr det at katta har mer vett enn meg tro?

Skrevet
De sa på nyhetene tidligere i dag at faren for at den skulle kantre var over?

Men det ser hvertfall ikke slik ut på det siste bildet der...

Joda, de hadde tetta hullet, men det var fail.. Siste nytt nå er at de har tetta hulla igjen, så får se hva som skjer.. Hadde ikke store troa når jeg var der inne, men er det tett så er det vell tett..

Skrevet
Kontakt VG. Det nærmer seg 2012! Få unna alle planer for livet for nå nærmer det seg slutten.

Hehe! Ja da har jeg jaggu dårlig tid! :wink: Det bare å kaste seg rundt å få produsert fram noen unger, ta ett kjempelån til en E60 M5, stikke til Nurbrugring i morgen, kjøre USA på tvers i Corvette, kjøre ihjel og brenne en Prius, Bygge drømme huset(Kan bli vanskelig etter M5 kjøpet) og fri til dama fra toppen av eiffeltårnet!

Kan bli en stresset tilværelse framover, men jeg bør rekke det :wink:

Skrevet

Heretter blir det bare drikking og knulling, vet aldri når siste dag kommer :lol:

Jeg er heldigvis ikke like lettskremt som katta som nå faktisk ligger under senga..

Betyr det at katta har mer vett enn meg tro?

Høres ut som en bra plan. :beer:

Skrevet

Nå er det ikke lenge tiltak vinterdekk er på og snøen kommer...

Foresten noen som kan annbefale noen 17 piggfrie dekk? Hvis noen har 17 " med vinterdekk til 3 serie, rop ut. Skal ha nye vinter felger

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...