Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
men til 2millioner kr?

Nei. Antar at min musikksmak ikke passer inn i dems lydbilde uansett. Synes litt av sjarmen er å ha et anlegg som ikke perfekt på alle måter. Får jeg lyden slik JEG vil ha det ;)

Men det er ufattelig kjedelig å kjøre bil uten et godt anlegg. Hoff!

Skrevet
forresten..de av dere som er opptatt av godlyd:

http://www.dagbladet.no/2011/09/20/kult ... /18203739/

Lyd er moro :)

Uten tvil og det er verdt å betale for skikkelig kvalitet (dog kanskje ikke så mye som to mill.). Jeg har alltid valgt å kjøpe kvalitet og med tanke på Sonus Faber høyttalerne er det ingen tvil om at dette lønner seg. 22 år er lang tid, men det finnes faktisk ikke stort som er veldig mye bedre idag.

Jeg hadde også en rørforsterker fra Onkyo´s toppserie samt en CD-spiller fra Madrigal (Mark Levinson). Rørforsterkeren tok kvelden for noen år siden og ble erstattet av en NAD C352 som faktisk spiller ekte Klasse-A lyd under betingelser som passer Sonusene. CD-spilleren solgte jeg til en samler fra København for det samme som jeg ga for den 15-16 år tidligere.

Grattis med dagen... :)

Skrevet
Åh, Knut, man føler din kjærleik for 28 ;D

Skal ringe fyren om 2 t. Hvis han fortsatt har den så stikker jeg opp ila. dagen.

Skulle helst ha hatt rekkesekser men Norges-versjonen holder også... :P

At det er 518i gjør ingenting, er ikke lov kjøre mer enn 100 her til lands uansett ;)

Er så utrolig rett fargekombo med svart metallic og shadowline, samme som min første E28.

Håper du får denne, hadde jeg hatt penga hadde jeg vært på tur nedover allerede :D

Grattis med dagen snøfræsern :happybday:

Skrevet

Er det noen som vet hvordan man på en sikker måte endrer standardspråk i Windows Vista. Jeg har kjøpt et nytt eksternt "dansk" tastatur til min "norske" bærbare PC (med norsk Vista installert). Vi bruker det samme alfabetet på norsk og dansk, men selvfølgelig har "æ" og "ø" byttet plass på det danske tastaturet.... og slikt er veldig irriterende når man skriver.

Jeg har gjort dette nummeret en gang tidligere, men da med Windows 95. Resultatet var ikke spesielt vellykket og jeg måtte derfor installere Windows på nytt. Er det en enklere måte å gjøre dette på idag?

Skrevet
Tror nok ikke jeg gidder å ta meg bryet for det :)

Virker som om han Thomas ikke er interessert i å få solgt bilen sin, hehe...

Svarer ikke på tlf eller SMS :/

Blir det ikke noe bil på deg ? :wink:

Skrevet
Er det noen som vet hvordan man på en sikker måte endrer standardspråk i Windows Vista. Jeg har kjøpt et nytt eksternt "dansk" tastatur til min "norske" bærbare PC (med norsk Vista installert). Vi bruker det samme alfabetet på norsk og dansk, men selvfølgelig har "æ" og "ø" byttet plass på det danske tastaturet.... og slikt er veldig irriterende når man skriver.

Jeg har gjort dette nummeret en gang tidligere, men da med Windows 95. Resultatet var ikke spesielt vellykket og jeg måtte derfor installere Windows på nytt. Er det en enklere måte å gjøre dette på idag?

Start - Control panel - Region and language. Finn keyboard der og velg norsk som default language.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...