316 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Kan hende han er på jobb og ikke har sett telefonen. Håper du får kjøpt denne. Grætis med dagen fræææsarn!
noekult Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Kan hende han er på jobb og ikke har sett telefonen. Håper du får kjøpt denne. Grætis med dagen fræææsarn! Tror nok ikke jeg gidder å ta meg bryet for det Virker som om han Thomas ikke er interessert i å få solgt bilen sin, hehe... Svarer ikke på tlf eller SMS :/ Blir det ikke noe bil på deg ? Jaaaa, fikk kontakt med selgern Han sa at jeg ble første til å ta kontakt (sendte SMS 5-tiden i natt for å vise interesse) og at jeg virka som en ekte entusiast, derfor ville han selge den til meg. Sa at han var på jobb og innen han var hjemme så hadde han fått 15 ubesvarte anrop! Sa også at det var nye vinterdekk, og at bilen var i relativt god stand til å være 87 modell (men det sier vel alle ) Hadde gjort meg verdens lykkeligste om jeg ble med i gamle BMWer klubben igjen, etter ett års tørke!
Morty999 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 godt å høre håper du tar vare på den =)
noekult Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Selvsagt, får alltid et forhold til BMWene mine Dette blir min 3. så jeg satser på at alle gode ting er 3 og at jeg vil kunne gi den all pleie den trenger
Morty999 Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 noen som har denen sangen på mp3? http://open.spotify.com/track/0qgrrDnUUhyxpxbBznUnzg Godt å høre att du skal ta vare på en god e28 mulig det blri en e28 til på meg og nå
Fredrik Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Er det noen som vet hvordan man på en sikker måte endrer standardspråk i Windows Vista. Jeg har kjøpt et nytt eksternt "dansk" tastatur til min "norske" bærbare PC (med norsk Vista installert). Vi bruker det samme alfabetet på norsk og dansk, men selvfølgelig har "æ" og "ø" byttet plass på det danske tastaturet.... og slikt er veldig irriterende når man skriver. Jeg har gjort dette nummeret en gang tidligere, men da med Windows 95. Resultatet var ikke spesielt vellykket og jeg måtte derfor installere Windows på nytt. Er det en enklere måte å gjøre dette på idag? Start - Control panel - Region and language. Finn keyboard der og velg norsk som default language. Takk skal du ha... Jeg trodde at man måtte rote med en eller annen system/inifil, men det var heldigvis ikke nødvendig.
Fredrik Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Selvsagt, får alltid et forhold til BMWene mine Dette blir min 3. så jeg satser på at alle gode ting er 3 og at jeg vil kunne gi den all pleie den trenger Dette blir helt sikkert veldig bra, men pass på rusten (spesielt bremserørene og bærende deler under).
noekult Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Fredrik: Jepp 316: Kjører fra Oslo nå, er der ca 19
[space] Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Bygging av 1/12 Martini Porsche. Fyren er helt vill på detaljer Han startet med å lage sveiseskjøter på de riktige stedene i understellet... Legger på støv og slitasje på riktige steder osv... Helt drøyt.
OJR Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 En kompis photoshoppa planene mine for tds'n til neste sommer.. dette blir bra!
knut_olestad Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 ":2pztqrjl]Bygging av 1/12 Martini Porsche. Fyren er helt vill på detaljer Han startet med å lage sveiseskjøter på de riktige stedene i understellet... Legger på støv og slitasje på riktige steder osv... Helt drøyt. Link kreves, akkurat lest hele tråden på dioramalinken du la ut, bøyer meg i støvet for han duden der!! Noekult, få på masse bilder når den tid kommer
[space] Skrevet September 20, 2011 Skrevet September 20, 2011 Link kreves, akkurat lest hele tråden på dioramalinken du la ut, bøyer meg i støvet for han duden der!! Noekult, få på masse bilder når den tid kommer http://forum.spc.org.uk/phpBB3/viewtopi ... =3&t=16851 Du må være registrert for å lese da. Er noe halvbra der, og noe helt sykt, som denne over Han dioramafyren var rå ja Synd det gikk i bakken... Tror det lå noen timer bak det der!
Anbefalte innlegg