Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

^ Mao. må jeg campe i E28en min hvis den får motorstopp i den byen... Plutselig blir jeg stjålet med... Haha :D

Hadde det vært slik tilstand her hadde jeg spleisa på gammel BMW med kompiser med GPS-tracker montert og vært klar med balltre og brekkjern hjemme... Hater biltyver!

Skrevet

er så gøy med folk som kommer inn i butikken å sier : "e skal ha et oljefilter til en 3 serie!"

da spør jeg; "hva slags 3 serie da?"

Kunden : " en 320i"

Det finnes jo mange forskjellige 3 serier!! ååårh..

Skrevet
er så gøy med folk som kommer inn i butikken å sier : "e skal ha et oljefilter til en 3 serie!"

Eller..

- "Husker du regnr ditt?"

"Nei"

- "Åssen bil har du da?"

"En ca 90 mod 3 serie"

- "Hva skal du ha da?"

"Hmm en sånn bremse greie bak.. veit ikke helt jeg"

JADA FLOTT!!... Annenhver kunde veit ikke hva de skal ha, veit ikke info om sin bil eller syns alt er dyrt. :applause:

Skrevet

Eller..

- "Husker du regnr ditt?"

"Nei"

- "Åssen bil har du da?"

"En ca 90 mod 3 serie"

- "Hva skal du ha da?"

"Hmm en sånn bremse greie bak.. veit ikke helt jeg"

JADA FLOTT!!... Annenhver kunde veit ikke hva de skal ha, veit ikke info om sin bil eller syns alt er dyrt. :applause:

ja, er like frustrerende hver gang :P skulle ha laga sånn en meme på artige.no ;)

Skrevet
Er det ikke 210 da? Passer ikke M5 diff på denne?

Edit: google sier 535 har samme size som 530i/525i etc. Så da er det ikke 210.

Når jeg tenker meg om så monterte jo jeg M5 diff i fjor :P Den er da 210 mm.

Tenkte ikke på det jeg. Og siden M5 diff er bolt on på 535i så er det 210 mm på den og.

Bare 518/525- 530V8 som har 188 mm. Dermed er M5 diff ikke bolt on på disse da dem ikke deler samme stikkakslinger osv.

Skrevet
Jaguar XF med facelift er egentlig en veldig fin bil... nå også i en "norgesutgave". Jeg lurer faktisk litt på om jeg heller ville hatt denne enn en F10 520d... :?

"Samma det vel, bil er bil" :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...