Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Snodig lørdag... bmw'n står i bergen og jeg sitter på som sidetryne i en honda, på lillestrøm.. på streetmeet.. østlendinger på alle kanter... ka har skjedd? Hehe, var bmwer her da, noen fra bimmers? :P

Jeg tura innom der en tur med BMW :P

Rød E24 med et stk pipende bakbrems :)

Hehe ja spottet deg! Flott å se litt bmw der, ikke minst slike klassikere! Satt og så etter bmw'er hele kvelden jeg, la spesielt merke til deg :)

Sto langs ene siden i en hvit honda civic greie, som passasjer. Skikkelig surt at bimmeren min står hjemme :P Håper jeg rekker noen flere treff, hørte om et på jessheim i oktober, det skal jeg rekke!

Ble litt av en kveld forresten, føler meg som en piñata... litt pga det som skjedde etterpå http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5748944.ece !

Samme omtalte honda det der ja... står ingenting om passasjeren som er gul og blå! Gikk heldigvis bra :)

Skrevet

På motorvei klasse A skal grensen for å miste lappen være 41km/t over, altså man skal beholde den om man kjører i 140km/t. Det samme gjelder forsåvidt motorvei klasse A med 90-sone også, men der er det naturligvis maks 130km/t. Dette står på lovdata (med mindre det har blitt endringer veldig nylig).

Skrevet
Snodig lørdag... bmw'n står i bergen og jeg sitter på som sidetryne i en honda, på lillestrøm.. på streetmeet.. østlendinger på alle kanter... ka har skjedd? Hehe, var bmwer her da, noen fra bimmers? :P

Jeg tura innom der en tur med BMW :P

Rød E24 med et stk pipende bakbrems :)

Hehe ja spottet deg! Flott å se litt bmw der, ikke minst slike klassikere! Satt og så etter bmw'er hele kvelden jeg, la spesielt merke til deg :)

Sto langs ene siden i en hvit honda civic greie, som passasjer. Skikkelig surt at bimmeren min står hjemme :P Håper jeg rekker noen flere treff, hørte om et på jessheim i oktober, det skal jeg rekke!

Ble litt av en kveld forresten, føler meg som en piñata... litt pga det som skjedde etterpå http://www.rb.no/lokale_nyheter/article5748944.ece !

Samme omtalte honda det der ja... står ingenting om passasjeren som er gul og blå! Gikk heldigvis bra :)

Godt å høre det gikk bra!

Vi var veldig mange fra bimmers faktisk! Spesielt e39'eiere,

Saltkjelen, jacobsen92, lasseln, kebabtralle, megselv, muztang ++ også var det vel han fra Nesodden med 540i/6 touring som jeg har irritert meg grønn over ikke å huske navnet på:P

Skrevet

Det vet jeg ikke, men en kollega av meg (skal sies at han er gammel og har svært lite peiling på bil) har en 320 som han havarerte i fjor på ferie. Han fikk da satt i en 325 motor, men han sier at han bruker en 320 hjerne for at den ikke skal "gå for bra" :lol:

Putin på gjeddefiske! :lol:

86-99276211-b09f10d3.jpeg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...