Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om et sted jeg kan få tak i "serial numbers" for PhotoShop CS5? Evt. en annen måte å ha det på uten å kjøpe?

Kanskje litt fy fy å snakke om sånt her, men send en pm om dere vet noe ? ^^

Kjøpte nettopp CS5 Extended på adobe.com. Ble 2000,- tilsammen med frakt for studenter/lærere.

Så hvis du kjenner noen som studerer så kan du få opptil 80% rabatt på adobe produkter. Vel verdt 2000,-

Ellers finnes en "ulovlig" utgave av CS3 på isohunt.com som fungerer akkurat like fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte nettopp CS5 Extended på adobe.com. Ble 2000,- tilsammen med frakt for studenter/lærere.

Så hvis du kjenner noen som studerer så kan du få opptil 80% rabatt på adobe produkter. Vel verdt 2000,-

Såpass ja, det er en pris som man kan leve med ;P

Men jeg tok å "kjøpte" meg CS5 jeg :roll::-$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tørr jeg spørre hvorfor du betalte for det? Fordi du er student og måtte?

For å ha en lovlig versjon sikkert. Og som student får man syke rabatter på Adobe-produkter :) Det liker vi!

Nettopp! Holder på med en del fotografering, og da føltes det nesten litt feil å bruke ulovlig versjon så mye. Begynner vel å bli gammel. Og så måtte jeg slå til før jeg er ute av skolen.

Samme grunnen til at jeg kjøpte win 7 nytt. Alt er i orden, man får oppdateringer og generelt blir det mindre tull med lovlig versjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter hva jeg vet kan ikke studentlisens brukes kommersielt! Det er vel en down side med avtalen til adobe. Rett meg om feil!

Det er heldivis feil.

Det var en liten periode for noen år siden hvor de hadde disse "reglene". Men det er et krav adobe ikke kan legge på brukerne, så student versjon kan brukes kommersielt så mye du vil. Også etter at du har fullført studiene. Står rett på sidene til adobe når man bestiller.

Du kan lese mer her: http://www.adobe.com/education/students ... n/faq.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme grunnen til at jeg kjøpte win 7 nytt. Alt er i orden, man får oppdateringer og generelt blir det mindre tull med lovlig versjon.

Jeg fikk en del Microsoft lisenser da jeg startet på skolen, blant annet Windows 7 32-bit og 64-bit lisens. Så jeg installerte 64-biten på min maskin og 32-biten på foreldrene mine sin data. Det er en avtale mellom skolen og Microsoft. Litt kjipt at Office ikke er på den uendelige lange listen med lisenser, men jeg har lovlig versjon av Office 2007 på CD. Så det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men etter hva jeg vet kan ikke studentlisens brukes kommersielt! Det er vel en down side med avtalen til adobe. Rett meg om feil!

Det er heldivis feil.

Det var en liten periode for noen år siden hvor de hadde disse "reglene". Men det er et krav adobe ikke kan legge på brukerne, så student versjon kan brukes kommersielt så mye du vil. Også etter at du har fullført studiene. Står rett på sidene til adobe når man bestiller.

Du kan lese mer her: http://www.adobe.com/education/students ... n/faq.html

Godt de endra avtalen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MANDAL: Biltyveri

05.01 fikk politiet en telefon fra en mann i Hogganvikveien i Mandal. Han kunne opplyse om at hans BMW 328 i var blitt stjålet. Bilen er fiolett og har registreringsnummer PX 46357.

Dere får si ifra vis dere ser bilen

6052_138480435882_730845882_3946731_6547512_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nok heller ønsket meg en 1600 TL, som faktisk er et nydelig karosseri.

fasty.jpg

Type 3 er uten tvil en vakker bil, men det blir litt for mye boble for min del. Type 4 viser derimot klare linjer til den kommende Passat og virker på den måten etter min mening mer fresh i designet (spesielt som 412). Jeg liker imidlertid konseptet med en stasjonsvogn basert på boblens layout. Jeg husker at jeg som barn satt på med en 412 sammen med noen venner av familien som bodde på Fagernes. Bakkene opp fra Bagn var på 70-tallet ikke til å spøke med om vinteren, men få om noen biler tok seg den gangen lettere opp disse bakkene enn VW 412.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...