Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forståelig, og ja jeg er enig at det ikke er det typiske sportsbil-interiøret. Noe som jeg faktisk tenkte over før jeg postet bildene. Likevel synes jeg interiøret var pent, selv om det var ganske "luksus VAG-familiebil" preg over det. Kanskje det du sier at det skal være en arbeidsplass er riktig, men det har ingenting med hvor fint interiøret er eller ei ;) I nyere biler skal jo alt av sikkerhet være på plass samt at man må få det til å se bra ut. Porsche klarte det bra, selv om det ikke refererer til en Carrera S. Uansett, jeg tror du skjønner hva jeg mener!

Det vil vel aldri bli slik en ordentlig arbeidsplass var:

104473932.H0hhF0Ad._BCH6280w.jpg

Interiøret i 991 er OK, men kanskje litt lite inspirerende... jeg får ikke den rette 911 følelsen. En skikkelig 911 skal i min bok være minimalistisk... all fokus skal være rettet mot instrumenthuset og veien rett frem. Resten av interiørets layout bør ikke stjele oppmerksomhet... noe jeg mener at den nye midtkonsollen gjør i en alt for stor grad. På den måten mener jeg at 997 hadde et mer riktig interiør jmf. 911-skolen.

yy6ouwjhutxgedmxl5bf.jpg

Slik skal det være... 8)

b6x7j9rgdj5z07tz5xhl.jpg

Skrevet

Slik skal det være... 8)

b6x7j9rgdj5z07tz5xhl.jpg

Hehe ja, men tiden går og bilene forandrer seg. Jeg vet det der er Stinger Porschen og bygget nettopp, men likevel. Snakker om bil som er bygget/designet nå men har sine røtter fra gammelt av, vet ikke om du så Ferrarien jeg postet noen uker tilbake; Gullwing America Ferrari F340 Competizione. Gjennomført 8)

http://seriouswheels.com/cars/2011/top- ... Design.htm

2011-Gullwing-America-Ferrari-F-340-Competizione-Design-Dashboard-1280x960.jpg

2011-Gullwing-America-Ferrari-F-340-Competizione-Design-Interior-1280x960.jpg

2011-Gullwing-America-Ferrari-F-340-Competizione-Design-Interior-2-1280x960.jpg

(slik ser den ut:)

2011-Gullwing-America-Ferrari-F-340-Competizione-Design-Side-1280x960.jpg

Ingen her som kommer til å kjøpe ny 911 så.. :P

Hmm, nei. Men likevel moro å se hva som kommer :)

Skrevet
Ingen her som kommer til å kjøpe ny 911 så.. :P

Si ikke det... det er langt flere her inne enn de som skriver mye i tulletråden. Folk som kjøper en ny 911 har stort sett alltid flere andre biler... og ikke nødvendigvis Porscher. Jeg kan absolutt forestille meg at F10 M5 er interessant som en familiebil for en 991 eier. Jeg har selv hatt fire Porscher, men jeg har også hatt 3 stk. Mercedes-Benz og 3 stk. BMW. Jeg hadde sogar i en kort periode en Porsche samtidig som jeg hadde en oldschool Land Rover. Hvis man er tilstrekkelig bilinteressert ser man noe fint i stort sett alle biler. Skikkelig bilentusiasme ser forbi skryteprosjekter og image... :)

Skrevet

er klar over dine eskapader på 80tallet...men INGEN av medlemmene her kommer til å kjøpe den nye 911 :) iallefall ikke de første par tre fem årene :)

over til noe spennende..fancy dekk:

13124.jpg

Skrevet
er klar over dine eskapader på 80tallet...men INGEN av medlemmene her kommer til å kjøpe den nye 911 :) iallefall ikke de første par tre fem årene :)

over til noe spennende..fancy dekk:

13124.jpg

noen som har vært på artige.no?? :P

Skrevet

håper mange kjøper den bilen på trass så kan de sitte på ett annet forum :P

og ja..artige.no er artig tidsfordriv...så fremt man ikke er der daglig...da blir det så få bilder..

Skrevet
håper mange kjøper den bilen på trass så kan de sitte på ett annet forum :P

og ja..artige.no er artig tidsfordriv...så fremt man ikke er der daglig...da blir det så få bilder..

hehe, true!

Skrevet

Du skjønte ikke poenget. Det er flere her inne som har råd til en 991 (til og med jeg) og hvorvidt de kommer til å kjøpe den handler mest om interesser og preferanser. Hvorfor tror du ellers at Porsche stadig bygger ut modellsortimentet? Nettopp... for å treffe nye kundegrupper som kunne tenkes å kjøpe en Porsche. Liker du ikke 911 har Porsche flere andre modeller å by på.

Vi har folk her inne med svindyre X6´er. Vi har folk her inne som kjøpte en E46 M3 CSL da den var ny. Vi har folk her inne med E92 M3. Vi har folk her inne med ulike generasjoner av 911. Vi har folk her inne som daglig pleier omgang med de fineste Ferrariene og Lamboene. Dette er stort sett folk som, i motsetning til visse andre, ikke føler behov for å briefe for mye med hva de har eller hva de jobber med.

Skrevet

Aaahh... Deilig å jobbe hjemmeifra avogtil, kan sove litt lengre og ta pauser når jeg vil :) Og utendørs skinner solen og tempratuern kryper mot de 20 varme :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...