Fredrik Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Har en utfordring til deg: Prøv å finne en eneste bruksmessig positiv ting med en Suzuki SX4 Den er langt fra best i klassen, men som Wicky er inne på var den tilpasset en kjøpegruppe som ikke ville betale det de nærmeste og betydelig bedre konkurrentene kostet (Toyota RAV4, Suzuki Grand Vitara etc.). Hovedargumenet for å kjøpe bilen var derfor prisen. Bruksmessig?... Hmmm... hjulopphenget var vistnok ganske bra da bilen kom på markedet. 4x4 systemet kan også låses 100% og dette er uvanlig i denne prisklassen.
Fredrik Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Hvorvidt min oppførsel er bedre eller ikke er det vel ikke du som bestemmer....mEN SEFF... du kan ha en mening om det. Men siden du drar inn Gunnar all the time, la no mannen snakke for seg selv!Og det med bedre oppførsel: har lært meg å gi blanke Bra... og når det gjelder Gunnar er jeg helt enig med deg. Han savner vi uten tvil ganske mye her inne.
wicky124 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Har hatt "gleden" av å kjøre en SX4 ett par dager (leiebil) men må si at den funka til det den skulle...kjøre til og fra jobb på vintern var knall med 4hjulstrekk...men no særlig spennende var den nok ikke... Derimot, daihatsu yrv, var faktisk veldig morsom å kjøre da jeg var 20 år gammel
[space] Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Dere tar feil... En trenger minimum 4 biler. Vinterbil. Hverdagsbil (Med plass for familie og shopping). Sportsbil for aktiv kjøring på vei og bane. Sportsbil cab/Roadster, for de pene dagene. Vinterbil og familiebil kan i mange tilfeller slåes sammen, om en ikke tar den helt ut på vinterbil.
wicky124 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Vinterbil; gammel merce sportsbil: alfa gt hverdagsbil: bmw e65 godværsbil: mercedes 230CE
Fredrik Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Cayenne er vel den "feteste" av børstraktorene...de arctic trucksa der blir lissom FOR mye...om du skjønner? Sjeldent behov for det i norge... Skal være litt for mye når man skal dra den helt ut Man trenger bare to biler.. En lav og fin sportsbil gjerne med litt motor og en Arctic Truck. Bil til alle anledninger Man trenger 3 biler, En sexy sportsbil, en solid vinterbil, og en konebil Om man har kjerring da vel og merke Gi meg en E28 M5 og en Porsche 356 til sommeren og en Hilux til vinteren så skal jeg ikke kreve stort mer i allefall Det er ikke uvanlig at oldschool 911 entusaster også har sansen for andre tyske kvalitetsmerker. Mercedes-Benz W124 står høyt i kurs og da spesielt 500E som faktisk var bygget av Porsche. Mercedes-Benz W201 190E 2,3-16 er en annen stor modell for entusiaster. BMW E28 M535i ditto... og selvfølgelig E34 M5, som i likhet med 500E, virkelig var håndbygget.
wicky124 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 har hatt en 190E 2,3 16v i mine yngre dager...morsom bil
Fredrik Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Vinterbil: Range Rover Sportsbil: Porsche 993 Hverdagsbil: BMW 3-serie Touring. Godværsbil: Mazda MX-5 Mrk.I "Miata".
Jordfræsar Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Jeg må si jeg liker SAAB sitt design. Er noe spesielt!
Marius2002 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 ":3ahyo1x5]Dere tar feil... En trenger minimum 4 biler.Vinterbil. Hverdagsbil (Med plass for familie og shopping). Sportsbil for aktiv kjøring på vei og bane. Sportsbil cab/Roadster, for de pene dagene. Vinterbil og familiebil kan i mange tilfeller slåes sammen, om en ikke tar den helt ut på vinterbil. Tja.. En 4d Hilux Arctic Truck kan jo brukes til familiebil, man må jo klatre for å komme inn, men det kan man se på som trim. Og man har lasteplanet for alt av varer og det man vil frakte. En Z4M kan man også bruke til hverdagsbil om man er alene eller bare med kona. Z4M går også under sportsbil for aktiv kjøring på vei og bane, samt en cab/roadster for pene dager
Fredrik Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 En Z4M kan man også bruke til hverdagsbil om man er alene eller bare med kona. Z4M går også under sportsbil for aktiv kjøring på vei og bane, samt en cab/roadster for pene dager Jepp... en E85 Z4 kan med fordel brukes både som sportsbil og godværsbil...
316 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 http://www.side2.no/underholdning/article3239254.ece Oooh myyyyy gooood
Jordfræsar Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Noen som har erfaring fra Kia Sportage 2011 bilen? Hvordan er Kia generelt?
Jordfræsar Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 http://www.side2.no/underholdning/article3239254.eceOooh myyyyy gooood Faen asso 316... syke syke mann! (Han delfinmannen altså...) "Brenner skulle ta bilder av delfiner til en barnebok, og han fikk tilbringe tid sammen med delfinene i en fornøyelsespark." Kan jo undres på hvorfor han lagde barnebok i første omgang...
VegarVS Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 http://www.side2.no/underholdning/article3239254.eceOooh myyyyy gooood hahahahhaahahaha!
Anbefalte innlegg