APedersen Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Spread the word om noen trenger! viewtopic.php?f=14&t=203672
Der Barockengel Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Noen som har erfaring fra Kia Sportage 2011 bilen? Ja, jeg har. Hvordan er Kia generelt? Selv om det sikkert gjør vondt for fans av andre merker å lese det, er Kia generelt ganske ok. Kia Sportage 2011 bilen er en god del bedre enn Kia generelt.
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Skal ha det på soverommet snart. Mm? Der jeg lurer på og montere også... Stor skal du ha den da?
316 Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 42" eller noe slik, tenkte jeg... 32" blir lite...
SofaKingFresh Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 hehe.. trenger å bytte no deler siden du vil bli påkjørt? Njææ, liten sprekk i fangeren min, så hadde vært greit å bytta fronten haha
Jordfræsar Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Noen som har erfaring fra Kia Sportage 2011 bilen? Ja, jeg har. Hvordan er Kia generelt? Selv om det sikkert gjør vondt for fans av andre merker å lese det, er Kia generelt ganske ok. Kia Sportage 2011 bilen er en god del bedre enn Kia generelt. Kia er bygd på det samme som Hyundai om jeg ikke tar helg feil? Nei jeg må si at Sportage 2011 modellen virker spennende... jeg undersøker litt for foreldra mine som har egentlig bestemt seg for X1, men synes man skal ha et åpent sinn Selv er jeg bare kjent med Hyundai ix35. Kanskje ikke så langt fra Kia'n. Edit: Tirsdag 4 oktober, Let's talk iPhone
Robkill Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 42" eller noe slik, tenkte jeg... 32" blir lite... Hvordan tåler skjermen å henge slik? Blir en del vekt feil vei!
Jørgen Lie Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Må jo få festa tv-festet i de drager`ne oppe i taket da.. Ekkelt og skru de fast i tak-himmling e.l Dessuten veier jo ikke nye tv´er såå mye..
Fredrik Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Kia er bygd på det samme som Hyundai om jeg ikke tar helg feil? Nei jeg må si at Sportage 2011 modellen virker spennende... jeg undersøker litt for foreldra mine som har egentlig bestemt seg for X1, men synes man skal ha et åpent sinn Selv er jeg bare kjent med Hyundai ix35. Kanskje ikke så langt fra Kia'n. Hyundai har jo blitt veldig bra... i30 er bedre enn mye annet i klassen og i40 er en killer i firmabilklassen. Jeg tipper at spesielt Skoda skal få slite litt i fremtiden mot Hyundai. VAG blir tvunget til å overføre ny teknikk til Skoda tidligere enn de liker og dette gjør at VW trolig over tid må ned i pris (les: folk ser ikke poenget med VW når de får det samme billigere ved å kjøpe Skoda). Spørsmålet er hva som skjer med Audi? Jeg tipper at Audi teknisk i større grad kommer til å bli isolert som et eget merke.... kanskje til fordel for et bredere samarbeide med Porsche.
fish Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Må jo få festa tv-festet i de drager`ne oppe i taket da.. Ekkelt og skru de fast i tak-himmling e.l Dessuten veier jo ikke nye tv´er såå mye.. Ser for meg en slik massiv himmelseng med kraftige hjørnestolper som strekker seg mot taket. Skjult bak det massive treverket og noen hvite slør/kapper finner man skinner som ligner på det man får til leddporter for garasje. Da kan man med motor flytte TV'n fra fotgavel'n og opp mot/over taket. Da har man valget fra å sitte å se på TV eller ligge på ryggen å stirre rett opp.
noekult Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Jeg hadde nok hatt noia konstant i frykt for å miste TVen rett på trynet mens jeg sov... TVene veier nok til at jeg hadde fått veldig, veldig vondt. Spes om TVen traff øya med kanten
Fredrik Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Jeg hadde nok hatt noia konstant i frykt for å miste TVen rett på trynet mens jeg sov... TVene veier nok til at jeg hadde fått veldig, veldig vondt. Spes om TVen traff øya med kanten Jeg ville ha vært veldig forsiktig med å bringe TV´en inn på soveværelset. Det blir lett til at man mister 1-2 timer søvn på den måten... eller blir en regulær sengegris. Folk er forskjellige dog...
[space] Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Samme her... OG husk at det ikke kan være plasmatv, da de kun skal stå oppreist. (Skal også fraktes oppreist.) Ville heller gått for en løsning med tv skjult i fotenden på senga, som en da kan heise opp med fjernkontroll når en trenger tven. Ellers enig med Fredrik. Ikke snakk om å ha tv på soverommet her. Ser nok tv som det er i stua.
noekult Skrevet September 27, 2011 Skrevet September 27, 2011 Hehehe, kjenner altfor godt til det, Fredrik. Har hatt TV ved senga siden liten! Kunne hatt et så mye sunnere "søvnliv" om jeg ikke hadde hatt TV her. Alltid noe gøy på Nat Geo eller Discovery om natta som er interessant. Men TV på soverommet er jeg altså helt vant med, egentlig, det er disse smarttelefonene med internett som har vært dödaren for fornuftig søvn de siste par åra. Før var det "Sjekker det i morra". Nå går jeg innom Twitter, FB, Bimmers og et annet engelsk bilforum hver gang jeg tenker "Åh, får ikke sove" og blir sittende og taste og lese 20-30 min. hver gang... Jeg må ordne tidsbasert parental control på slikt hvis jeg får unger en dag. Farlig farlig...
Anbefalte innlegg