Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hva er egentlig den råeste å mest spreke motoren bmw noen gang har laga? tenker ikke på sånn SUPER biler nå, men sånn som er i vanlig produksjon, kikka litt på m3 og sånn, men syns ikke motorene er så veldig store på de, syns 5'rn har større motor, å mye mere hk :shock:

E60 M5 har en av BMW´s mest sofistikerte og kraftigste motorer. S85B50 motoren er en V10 på 4999 cm3 som yter 507 HK ved 7750 rpm og 520 Nm ved 6100 rpm.

Skrevet
I concur. De har begynt såvidt å komme under 300 laken så det lover jo godt :)

mhm :)

oioi, innlegg nr 1000 på mitt forrige innlegg :D

Skrevet
ja, asså e92 er en mere vanlig bil også.. liker 1-serien for utseende + at den coupèn er ikke så ofte man ser :)

Enig at det har blitt en del e92 på veien, da jeg handla min e92 så var ikke bilen så valig syn pluss at 1 serien coupe var like dyr - dyrere enn min e92.

Men skulle jeg ha handlet bil i dag hadde jeg nok valt 1 serie coupe fremfor 3 serien nettopp på grunn av at det finnes så mange e92er nå :)

Skrevet

ah se der ja... nice! grattis :) Men..for å rakke ned på noe..fælt så mye støv på en splitter ny bil...

Hehe, det synes jeg også når jeg så bildet av triptelleren, men heldigvis var inntrykket noe helt annet da bildet ble tatt :)

---

I am here: http://maps.google.com/maps?ll=62.831720,6.931024

Sent from my iPad using Tapatalkiiiolozozozji

Godt du er fornøyd :) Men er rart det der...prisen på skoda holder seg ganske greit...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...