Skjervik Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Trudlutt. Lurrerpå om noen kan si om bimmern min er verdt det fattern skravler om Jeg har sett litt rundt på nettet men finner ingen i nærheten. Han prater om at jeg kan få mellom 30-35 tusen for bilen. Netopp EU godkjent med 0 feil. Nye skiver foran begge sider fra NK Nytt brekk fra NK. Nye traversforinger fra GS. M-tech 2 ratt. Grei i lakken, Noen riper og par bulker på bagasjelokket. Rustfri. Gått kun 217.000km 1989 BMW 520i Rekke6 12v. Royalblå metalic lakkert. Relativt pent interiør. 16" alu felger med god sommerdekk. Er fattern gal eller er dette en pris jeg kan få for bilen?
Fredrik Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Det er litt Aston Martin og Jaguar over dette designet... nydelig...
[space] Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Ja, jeg har sett en slik på veien. Ser flott ut fra alle vinkler
håk Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Den eurotrippen skal jeg ta når jeg har en bil det virkelig er morsomt å kjøre! Turbo/kompressoer mata M serie
Marius2002 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 hmm interessant: http://www.leftlanenews.com/lg-attempti ... korea.html kanskje enda mer interessant, heftig 5-serie hybrid fra BMW: http://www.leftlanenews.com/bmw-activehybrid-5.html
knut_olestad Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Skulle avgårde å kjøpe meg boble i går, men jaggu ble den solgt rett før jeg kom avgårde
hermanoo90 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Det er litt Aston Martin og Jaguar over dette designet... nydelig... Kjører forbi Bilia på Fornebu hver dag, og der står den bilen i svart, cabriolet og mange klistremerker og en stor tekst på siden ''Safety Car'' Den er GROM!
opasb Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Det var en turist som ville ta inn på et hotell i en liten by. Han legger 1000 kroner i resepsjonen og går for å se på rommet. Hotelldirektøren tar straks pengene til slakteren og betaler sin skyld. Slakteren går med pengene til bensinstasjonen og betaler gjelda si der. Eieren på bensinstasjonen går til byens protituerte og betaler sin gjeld på 1000kr. Hun går til hotellet og betaler 1000 kr. for rommet hun skyldte. Hotelldirektøren legger pengen tilbake pengene på disken. Turisten kommer tilbake til resepsjonen. Han likte ikke rommet, så han tar pengene tilbake. Ingen har tjent en krone, men hele byen er gjeldfri.
hermanoo90 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Det var en turist som ville ta inn på et hotell i en liten by. Han legger 1000 kroner i resepsjonen og går for å se på rommet. Hotelldirektøren tar straks pengene til slakteren og betaler sin skyld.Slakteren går med pengene til bensinstasjonen og betaler gjelda si der. Eieren på bensinstasjonen går til byens protituerte og betaler sin gjeld på 1000kr. Hun går til hotellet og betaler 1000 kr. for rommet hun skyldte. Hotelldirektøren legger pengen tilbake pengene på disken. Turisten kommer tilbake til resepsjonen. Han likte ikke rommet, så han tar pengene tilbake. Ingen har tjent en krone, men hele byen er gjeldfri. haha sweet!
Markus E30 Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Nei, for de pengene brukte han jo hos slakteren
noekult Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Skulle avgårde å kjøpe meg boble i går, men jaggu ble den solgt rett før jeg kom avgårde Suuurt når det skjer... Edit: HVA FAEN BMW? http://www.lydogbilde.no/nyheter/enda-fetere-bmw-lyd Lyd gjennom høyttalerne??? Går det ann å synke så lavt...
Concep Skrevet Oktober 2, 2011 Skrevet Oktober 2, 2011 Nei, for de pengene brukte han jo hos slakteren ja men hora Betalte gjelda si til hotellet, ergo var han i null når han hadde betalt sin gjeld før det. når mannen vill ha tilbake for rommet sitt er dem 1000,- i minus !
Anbefalte innlegg