Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der har jeg vært mange ganger gitt. Mye niggahs der og. Går du inn på kiwi ser det ut som du er i Nigeria.

Skrevet
Nye iPhone er bare helt fantastisk revolusjonerende...

Kan prate til tlf

Meldinger blir lest opp høyere enn før

Sier bare WOOOOOOOOOW!!!! SYKT!!!!

Tror jeg kunne snakke til gamle nokiaen min?! E92 tror jeg...

og meldinger ble jo lest opp høyt nok på nokiaen også...

Skrevet

Handla der... Bor på Grorud når jeg jobber i Oslo, så veksler på å kjøre til Grorud (torg) og Haugenstua :P!

Skrevet
Rimelig vilt... Lamborghini LM002 i 200 Km/t på Autobahn. Jeg tipper noen og enhver fikk kaffen i vrangstrupen når dette monsteret på 2,7 tonn kom flyvende forbi. Play it loud... lyden er kul... :P

Nesten litt rart at noe såå stygt kan være tøft samtidig, for live er den jo beinhard.

Skrevet

Er det trygt? Blir jeg ikke knulla over frysedisken av en svær neger mens jeg leter etter Grandiosa der?

Skrevet
Er det trygt? Blir jeg ikke knulla over frysedisken av en svær neger mens jeg leter etter Grandiosa der?

Hvis du foretrekker å bli knulla av svære hvite gubber når du grabber en grandis anbefaler jeg Rema på Lambertseter :P

Skrevet

8-[

Tja, at den der får bli stående uimotsagt, mens du nærmest fikk hodet bitt av for en saklig framstiling av dine egne innvandringspolitiske synspunkter noen få sider tilbake, vitner vel om en viss dobbelmoralisme på forumet.

Kanskje t.o.m. trippelmoralisme - eller mer. :)

Skrevet

Det var bare tull, for de som ikke skjønte det... :P! Men, ironi på nettet er ikke lett å forstå så lenge man ikke drar på med 4-5 smil. Jeg har ikke noe i mot innvandring, som jeg skrev litt tidligere her. Jeg jobber med mange fra India, Pakistan og til og med Vietnam. Koser meg med de. Har det kjempemoro!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...