Der Barockengel Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Jeg opplever som nordmann her i Danmark noen ganger rasisme blandt andre innvandrere fra spesielt midtøsten. Rasistiske holdninger har jeg selv opplevd flere ganger fra innvandrere - i Norge - primært fra den eldre garden. Dette kan få enkelte til å lure på hvorfor myndighetene i det hele gikk med på at mennesker med slike holdninger fikk lov til å komme til Norge.¨ Jeg er egentlig mer nysgjerrig på hvorfor mennesker med slike holdninger i det hele tatt ønsket seg til Norge.
Jordfræsar Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Jegerne i norge tar seg gjerne en dram etter dagens jakt, men kanskje motsatt i Danmark? Danske jegere tar en dram stort sett hele tiden og skyter på alt som rører seg. Jeg går ikke i skogen i disse tider... Haha Det er notert!
316 Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Haha, er det så ille ja... Jakter gjerne fra biler og veier og det som er der da? Noterer at jeg ikke skal reise på fisketur til Danmark igjen, spesielt ikke på høsten.
Der Barockengel Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Gjenger er noe av det verste jeg vet her i verden... Slenger på en stor og tydelig +1 til den. Lefling med gjengkultur på nettforum er seriøst ukult.
fish Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Knut.... Ser du ikke sidetallet??? Sidens bil...
Kvasi Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Knut.... Ser du ikke sidetallet??? Sidens bil... Emm.. Er ikke det der en 1300 da?
Kjexx Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Noen som har litt hjelp å gi bort? viewtopic.php?f=1&t=204636
Yngvejos Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Knut.... Ser du ikke sidetallet??? Sidens bil... http://www.topgear.com/uk/jeremy-clarks ... le-04-1998
fish Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Den unge sønnen spør sin far: ”Pappa, hvordan kom jeg egentlig til verden?” Faren svarer: ”Min kjære sønn, det er vel på tide at jeg forteller hvordan det gikk til.” Hør nøye etter nå; Pappa traff Mamma i ett ”Chat-room”. Senere møttes vi på ”Cyber-Kafé” og på toalettet ville mamma gjøre ett par ”downloads” fra pappas ”joystick”. Da pappa var ferdig å ”uploade” oppdaget vi plutselig att vi ikke ha...dde satt opp noen ”brannmur”. Det var da for sent å trykke på ”Cancel” eller ”Escape” og meldingen ”Er du sikker på at du vil laste ned” hadde vi haket bort i ”Innstillingene”. Mammas ”virusskanner” hadde ikke blitt oppdatert på lenge, så den kjente ikke igjen pappas ”Blaster-virus”. Så vi trykte på ”Enter” og mamma fikk meldingen ”Beregnet nedlastningstid 9 måneder!” Slik forteller man ”det” for dagens barn, blomster og bier er helt UT!
knut_olestad Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Knut.... Ser du ikke sidetallet??? Sidens bil... Emm.. Er ikke det der en 1300 da? Jepp, 1302 er rundere nede. Men uansett, godt poeng Fish
fish Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Knut.... Ser du ikke sidetallet??? Sidens bil... Emm.. Er ikke det der en 1300 da? Bare googlet 1302 jeg, så var det denne som dukket opp. Mere har jeg ikke peiling på...
S.Hafsmo Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 En skal se mye... Dæven, de hadde vært flinke når de lastet den hengeren!
Kvasi Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Da husket jeg rett. 1302 er rund i fronten og har rett frontrute, 1303 lik med buet rute.
Anbefalte innlegg