noekult Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Renati - straight strong hold <3Bruker waaaay for mye av den hveeer dag, men fortsatt har jeg det sjukkaste håret ever ifølge friøsren når jeg klepper meg.. lukter propaganda av den nrk reportasja. Er nok ikke propaganda, snakker av erfaring. Er ikke du 19? Vent til du er hvertfall 25 med å konkludere, er i den aldern mange gutter ser om de får stort hårtap eller ikke. Bruk heller litt sterk hårspray.
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg har aldri brukt hårkrem eller spray og jeg har stadig 99% av mitt hår i behold... noe som ikke er en selvfølge i min alder. Skikkelig brylkrem (brylcreem) var populært da min far var ung. Det finnes stadig og burde være noe for gutta boys...
bmwnissen99 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Renati - straight strong hold <3Bruker waaaay for mye av den hveeer dag, men fortsatt har jeg det sjukkaste håret ever ifølge friøsren når jeg klepper meg.. lukter propaganda av den nrk reportasja. Er nok ikke propaganda, snakker av erfaring. Er ikke du 19? Vent til du er hvertfall 25 med å konkludere, er i den aldern mange gutter ser om de får stort hårtap eller ikke. Bruk heller litt sterk hårspray. Jeg har brukt voks, caps og lue siden jeg var rundt 12 - 13 år og er snart 25 jeg har ikke merket noe på håret at det har blitt tynnere nesten tvært imot, frisørene banner og sverter hver gang da jeg har så tykt hår Eneste som er kjipt er at jeg har begynt å få grått hår
Zibiri Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Renati - straight strong hold <3Bruker waaaay for mye av den hveeer dag, men fortsatt har jeg det sjukkaste håret ever ifølge friøsren når jeg klepper meg.. lukter propaganda av den nrk reportasja. Er nok ikke propaganda, snakker av erfaring. Er ikke du 19? Vent til du er hvertfall 25 med å konkludere, er i den aldern mange gutter ser om de får stort hårtap eller ikke. Bruk heller litt sterk hårspray. Tror det varier mellom voksene, når jeg har brukt mye av billig voks har jeg merka det legger seg litt i hodebunnen og "tetter" seg og blir dårlig med pust oppi bakhodet. Mener det er fordi billig voksene ofte består av veldig mye fett, bare du går ut i sola så ser det jo ut som man har hatt reint fett i håret noen ganger. Men syntes renatien er veldig fin der, virker ikke som det er så mye vasselin fett i den i fordholdt til f.eks Define voksene...my opinion. Har brukt voks i en del år nå og har fortsatt like tykt hår ..enda hvertfall hehe.
Larsinnj Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Bare jeg som VIL miste håret sikkert? Har tykt hår som vokser som ugress. Er dritt lei av det!
knut_olestad Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Bruker aldri noe voks eller noe slik jeg heller, og håret sitter der det skal Men fant noen grå her en dag Jeg er da ikke sååå gammel
hermanoo90 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 dette var en rar bmw bil fra gevena motorshow 1969..... http://www.topgear.com/uk/photos/berton ... ?imageNo=0
Marius2002 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 dette var en rar bmw bil fra gevena motorshow 1969..... http://www.topgear.com/uk/photos/berton ... ?imageNo=0 Bertone ja. Ta en titt på denne tråden: http://212.20.196.86/forum/viewtopic.ph ... &start=600 Bla ned til Galro sitt innlegg, der står det litt om Bertone design og noen bilder til
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 dette var en rar bmw bil fra gevena motorshow 1969..... http://www.topgear.com/uk/photos/berton ... ?imageNo=0 Bertone ja. Ta en titt på denne tråden: http://212.20.196.86/forum/viewtopic.ph ... &start=600 Bla ned til Galro sitt innlegg, der står det litt om Bertone design og noen bilder til Jeg har et litt blandet syn på Carrozzeria Bertone. De har utvilsomt utviklet noen svært fine modeller, men det er sannelig mye merkelig i porteføljen også. Best var de på 50 og 60-tallet... værst var de på 70 og 80-tallet med modeller som f.eks Lamborghini Countach, Volvo 264/780, Citroën BX m.fl.
jorg1s1 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Når det gjelder voks så bruker jeg den røde Define Men som jeg ser er nevnt tidligere her. Før gikk det i Renati, men synes Define-voksen er en verdig erstatter. Koster under halvparten også. Har fortsatt håret i behold, men er ikke redd for å miste det egentlig. Er dritt lei hår. Er jo litt tøft å være skalla også Ikke minst må det være sykt deilig. Noen kler det bedre enn andre så klart. Takk for hjelpen noen sider tilbake med valg av data kjøpte meg ny nettopp, endtepå Asus U36SD Har hatt Asus U36SD siden midten av August, da den kom ut. Vet ikke helt om jeg er fornøyd altså.. Byggekvaliteten er elendig - "vippefunksjonen" til skjermen er allerede blitt slapp, ene hengselet til skjermen er knekt (tåler ingen ting) og de små putene under PC-en som skal gjøre at den ikke sklir blir det vel en mindre av hver dag omtrent. Ellers har harddisken gått fyken en gang allerede, skikkelig surt å miste alt. Men det er mulig det er jeg som er bortskjemt med tanke på byggekvaliteten til mine tidligere laptoper. Dell og IBM, begge ekstremt solide og godt bygget.
Dirty Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg har aldri brukt hårkrem eller spray og jeg har stadig 99% av mitt hår i behold... noe som ikke er en selvfølge i min alder. Skikkelig brylkrem (brylcreem) var populært da min far var ung. Det finnes stadig og burde være noe for gutta boys... Hehe brylkrem var inn når jeg var liten, håret ble jo like hardt som betong kan vel nesten bruke smør
Dirty Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Når det gjelder voks så bruker jeg den røde Define Men som jeg ser er nevnt tidligere her. Før gikk det i Renati, men synes Define-voksen er en verdig erstatter. Koster under halvparten også. Har fortsatt håret i behold, men er ikke redd for å miste det egentlig. Er dritt lei hår. Er jo litt tøft å være skalla også Ikke minst må det være sykt deilig. Noen kler det bedre enn andre så klart.Takk for hjelpen noen sider tilbake med valg av data kjøpte meg ny nettopp, endtepå Asus U36SD Har hatt Asus U36SD siden midten av August, da den kom ut. Vet ikke helt om jeg er fornøyd altså.. Byggekvaliteten er elendig - "vippefunksjonen" til skjermen er allerede blitt slapp, ene hengselet til skjermen er knekt (tåler ingen ting) og de små putene under PC-en som skal gjøre at den ikke sklir blir det vel en mindre av hver dag omtrent. Ellers har harddisken gått fyken en gang allerede, skikkelig surt å miste alt. Men det er mulig det er jeg som er bortskjemt med tanke på byggekvaliteten til mine tidligere laptoper. Dell og IBM, begge ekstremt solide og godt bygget. Kjøpte også Asus for 1 år siden,bare noe dritt rett å slett. Ikke fornøyd ikke var det noe bilig pc heller. Nå går det i lenovo som er dyrt med dårlig specs. men fungerer ypperlig til mitt bruk
jorg1s1 Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Lenovo er vel "nye" IBM så det er bra saker. Du får de med gode specs også, men det koster.
Dirty Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Lenovo er vel "nye" IBM så det er bra saker. Du får de med gode specs også, men det koster. Stemmer, joda men syns det er nok med 13-15 tusen for en laptop.
Fredrik Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Jeg kan absolutt anbefale Lenovo. Jeg kjøpte en N200 (en Thinkpad i forkledning) for snart 4 år siden og den har vært fenomenal hele tiden. En kopp kaffe ut over tastaturet tåler den imidlertid ikke så nå bruker jeg et eksternt tastatur samt ekstern skjerm. Alt annet på maskinen fungerer imidlertid stadig som det skal...
Anbefalte innlegg