Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fæckings snø. Er spådd snø hjemme i morgen, og jeg har enda ikke fått min E30 hjem fra rustrehab. Skulle veldig gjerne ha sett sommerhjulene mine på den før jeg låser den vekk... :(!

Skrevet

Eneste positive med snø er når man er i besittelse av bil med bakhjulstrekk og gyldig norsk førerkort.

Sånn generelt ellers er det bare noe herk som bare er kaldt og i veien og HUFF!

God helg foresten, nå er det ruttet for Ælje jakt! :)

Skrevet
Eneste positive med snø er når man er i besittelse av bil med bakhjulstrekk og gyldig norsk førerkort.

Sånn generelt ellers er det bare noe herk som abre er kaldt og i veien og HUFF!

Snowboard, kjelke, snøballkrig, julestemning, herjing i snøen ;)

Vær positiv!

Skrevet

Kollegaen min var så glad for snø i dag, atte! :mrgreen:

Og et anna nerdebilde da! :wink:

Skulle ned å koble i signalet der!

zacxys96cc9r8hzr2sao.jpg

tjlklg9v1et91wle1rfa.jpg

Skrevet

Sånn generelt ellers er det bare noe herk som bare er kaldt og i veien og HUFF!

God helg foresten, nå er det ruttet for Ælje jakt! :)

Har ikke du bakhjulstrekk på sykkelen din da? :P

Skrevet
Kommer ikke snø i morgen 316 ;)

Håper ikke det... Håper jeg får satt på sommersålene på E30'n og tatt en runde med prøveskilt på den før jeg måkern inn til lagring! :mrgreen:

Skrevet
Fått montert opp ny varmepumpe i dag. Panasonic he9lke. Strålende fornøyd, kan anbefales.. :)

Det er en god pumpe! Jeg selger sånne pumper og HE9LKEen har god COP og er meget stillegående og effektiv! Du blir nok helt sikkert fornøyd!

Selv skal jeg har den store Fujitsu AWYB14LB når vi skal i gang med husbygging til sommern, store penger å spare på å bruke varmepumpe i stede for fyringsolje som vi bruker i dag!

Skrevet
Lurer på om det har klikka for fattern nå... "Strøken Skyline GT-R til salgs, 80 000,-" :lol:

Hva mener du? Ser han på annonser, eller han har kødda i annonse, eller hva?

Skrevet

Han sendte melding... For å "tipse" meg, akkurat som jeg er så interessert i Skyline! :P Skulle kanskje presisert det litt bedre! :)

Skrevet
Fått montert opp ny varmepumpe i dag. Panasonic he9lke. Strålende fornøyd, kan anbefales.. :)

Det er en god pumpe! Jeg selger sånne pumper og HE9LKEen har god COP og er meget stillegående og effektiv! Du blir nok helt sikkert fornøyd!

Selv skal jeg har den store Fujitsu AWYB14LB når vi skal i gang med husbygging til sommern, store penger å spare på å bruke varmepumpe i stede for fyringsolje som vi bruker i dag!

Ikke bare det men sparer en del på å skru av alle panelovner og fyre 2 favner mindre i vinter. :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...