Fredrik Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg synes at det er litt interessant at mange av de kvinnelige politibetjentene er temmelig fine. Hva får så fine damer til å velge et såpass spesielt yrke? Det er litt tilsvarende her i Danmark også, men ikke like påtagelig...
Clerion Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Har fått stygge tanker i hodet i det siste :S Tenker på å selge E30`n å kjøpe noe ræl jeg kan rævkjøre på bane ........... Snakk meg ut av det :S Har ikke samvittighet til å kutte ut Bmw!
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Jeg drømmer om å kjøpe et Prius-skall, bakhjulsdriftkonvertere bilen og sette i hissig singelturbomotor fra Supra. Banebil og PR-bil for bedriften. Tror det hadde vært rått å sett noe sånt sidelengs, tør å påstå at en slik bil hadde fått internasjonal presseomdømme og Det hadde sikkert vært sykt rått, må da finnes noen der ute som har gjennomført detta! En her i byen kjøpte en VW Sharan 1,8T, en motor som i A4 og Golf GTI kan skremmes opp med flere hundre hester! Tror han hadde rundt 260 hester etter chipp, bytting av luftinntak og masse annet, bilen så forøvrig helt orginal ut ellers bortsett fra litt dypere lyd og dumpventil!
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Jaha? Hvorfor skal du gjøre det? Spar heller opp litt penger, og deretter kjøp ræl...
Clerion Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Hmmm Joda, sant. Men kan ikke ha flere biler nå xO
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Nei, da får bilparken bare være som den er da... ! Selger du E30'n nå dreper jeg deg.
Clerion Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Kan selge den til deg ;D Så kan du lagre den i 10 år så kjøper jeg den tilbake ;D
knut_olestad Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Få på 71 grader nord nå karer, er i nabolaget mitt på rett nå
316 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Kan selge den til deg ;D Så kan du lagre den i 10 år så kjøper jeg den tilbake ;D Det er greit! Send meg pris på PM da! Husk at du fikk Startechlyktene av meg!
Yngvejos Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Overgangsperioden mellom sommerføre og 1. november, som er datoen bilen igjen kan skos for vinter, er vanskelig for sjåførene som tyr til piggdekk. Bjørn Nielsen er en av dem. I helgen skal han til Trondheim, og for å kunne kjøre lovlig hele vegen, må han ha med seg et ekstra sett hjul.Der det er bart, er det i utgangspunktet ulovlig å kjøre med piggdekk før 1. november. Om Nielsen vil kjøre helt etter vegtrafikklovens bestemmelser, må han skifte til vinterdekk hvis han kommer ut for snø og vinterføre på Dovrefjell, og skifte tilbake til sommerdekkene før han er framme i Trondheim. Det samme må han gjøre når han skal hjem igjen. Grundig research Nielsen har gjort grundig research. Han tok kontakt med politiet og Statens vegvesen. - Politiet sa at hvis jeg setter på piggdekkene, kjører med dem i Trondheim og blir kontrollert, vil jeg få et forelegg. Og hvis jeg kjører over fjellet med sommerdekk, og kjører ut, har jeg kjørt uvettig, forteller Nielsen. Når Oppland Arbeiderblad tar kontakt med operasjonssentralen i Vestoppland politidistrikt, får vi samme svar som Nielsen: Blir han stoppet i Trondheim med piggdekk, risikerer han å få et forenklet forelegg. Politiet holder seg bare til regelverket. Sunn fornuft Utrykningspolitiets distriktsleder derimot, Knut Erik Storbæk, supplerer lovbestemmelsen med litt sunn fornuft. - Reglene er klare, men samtidig er det lov å bruke hodet, sier Storbæk. Selv om den riktige tolkningen av regelverket er fire hjulskift, mener han det vil være fornuftig å kjøre med piggdekk om man skal over fjelloverganger med vinterføre. - Hva om han blir kontrollert? Slipper han forelegg om han forklarer hvor han har kjørt? - Jeg håper det! Begge parter har lov til å bruke hodet, sier Storbæk. Hvis du skulle lure på hva Bjørn Nielsen velger, kan vi fortelle at han skor bilen med pigger før han setter kursen mot Trondheim. Politiet sa at hvis jeg setter på piggdekkene, kjører med dem i Trondheim og blir kontrollert, vil jeg få et forelegg. Og hvis jeg kjører over fjellet med sommerdekk, og kjører ut, har jeg kjørt uvettig, forteller Nielsen.... I D I O T I Bjørn Nielsen er idioten i dette tilfellet. Hvis han på død og liv skal kjøre med piggdekk, får han skaffe seg ett sett med piggfrie vinterdekk for å bruke i overgangsperiodene til og fra vinter. Man skulle blitt satt i gapestokk for å sabotere veiene med piggdekk når det ikke er behov for det.
Fredrik 90 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Har prøvekjørt speller ny VW Caddy i dag. Med alt mulig utstyr. Dæven, den var god å kjøre gitt! VAG lager riktig så gode og komfortable varebiler med Caddy og Transporter! Toyota Hiace har steinalder teknologi i forhold, 0-100 på 23 sekunder er ikke mye imponerende selv om det ikke er yttelser som spiller noen rolle i slike biler! Men alle disse varebilene blir pygmebiler i forhold til Cheyv Cargovan/Express! Her har du V8er, kjørekomfor, mye mer plass og med LPG gass så kjører du like billig som med diesel! Disse koster riktignok skjorta men så får man alt utstyr i prisen, utstyr som gjør at en Transporter koster like mye! En kompis som er tømmrer har nettopp kjøpt seg en ny slik Cargovan og man blir jo konge på byggeplassen Men når det gjelder Caddy så er det mye mer bil en f eks Kangoo, Partner eller Transit Connect! Caddyen er også en riktig så pen bil å se på også
wicky124 Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 charlie sheen sin begravelse på tv3 nå straks...
Anbefalte innlegg