Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde jeg ikke hatt biler nok, så hadde jeg kjøpt bilen din awt. Faceliftfront og mer motor er det eneste som mangler vel. Uansett er M54B22 en veldig fin motor til en bruksbil, så kunne egentlig tenkt meg en slik coupe som du selger som bruksbil + en vinterbil, og ikke en bil man nesten ikke bruker :P

Skrevet
Hadde jeg ikke hatt biler nok, så hadde jeg kjøpt bilen din awt. Faceliftfront og mer motor er det eneste som mangler vel. Uansett er M54B22 en veldig fin motor til en bruksbil, så kunne egentlig tenkt meg en slik coupe som du selger som bruksbil + en vinterbil, og ikke en bil man nesten ikke bruker :P

Jeg har originale facelift-lamper liggende, du kan få de med på kjøpet. :D

Skrevet

Nei, det hadde nok blitt litt nedtur det. :)

Uansett, spre ordet om du skulle høre rykter om at noen kanskje muligens vurderer en e46 coupè.

Skrevet

Kjørte til Vestfold på fredag, da var vel forbruket faktisk ca. 0.8 på motorveiskjøring med cruise på ca. 125 :) Gjennomsnittet mitt ligger vel på rundt 1.1, men kjører så sjeldent den bilen, så når jeg først kjører, så blir det litt uøkonomisk kjøring. Men vil si den bruker 0,9-1.0 ved blandet gammelmanns kjøring, altså 1.0-1.1 ved normal kjøring :)

Skrevet
Det var det jeg mente og 316..

Er dali 909 noe å ha eller? Noen som har noe erfaring?

Hør med Yngve, han har peiling! 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...