Yngvejos Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg synes det er mer givende å lese ett par korte kommentarer om dagsformen til folk i denne tråden, enn å lese side etter side med diskusjoner anngående hva de forskjellige synes om andre medlemmer på forumet. Hvorfor skal folk skrive om dagsformen sin på ett BMW forum? Dem av oss som er så selvsentrerte at de må opplyse alle andre om formen sin kan bruke Facebook til slikt! Det er jo dette som er noe av årsaken til at vi er på vår tredje Tulletråd nå, da de to forrige har blitt stengt Les innlegget mitt en gang til.
Azeton Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Fredrik junior, hvor mange ganger har ikke du skrytt av hvor mange du har kjørt fra med den der E90 tralla di her ?
-Roger- Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Bimmers.no sine glansdager er helt klart over, tulletråd og salgstrådene er vel det eneste som det faktisk er bra driv i. Jeg savner mange gamle brukere som aldri er online lenger, En admin som aldri er online. er blitt tatt opp 1000 ganger, men skulle vært medlemskontingent Det er jeg enig i, og dessverre så tror jeg "glansen" forsvant da det ble gjort store oppgraderinger i forumet. Hovedsiden på det gamle forumet tror jeg de fleste likte bedre, og bare det at den "10 siste svar i forumet" på hovedsiden forsvant tror jeg har gjort at mange folk ikke får med seg på langt nær så mye som de gjorde før. EDIT: Medlemskontingent vet jeg ikke helt om jeg er for... Det er veldig greit at at BMW holder seg foran for eksempel VAG med å ha vel fungerende forum uten at man trenger å betale for det, og i tillegg blir for eksempel Salg av deler og utstyr når en mye større gruppe dersom man er et gratis forum.
316 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=31190190Jeg lurer på om dette er bilen jeg forsøkte å kjøpe i desember 2010. Jeg husker ikke skiltnummeret, men jeg mistenker at det er samme bilen. Men jeg mener å huske at den hadde gått betraktelig mindre, så det kan hende jeg husker feil. Jeg bydde i såfall daværende eier over pdd prisantydning for den, men han ville ikke selge da han hadde hatt bilen siden den var ny og hadde kost med den som et lite barn. Så derfor lurer jeg på om han kan ha gått bort og at denne Per Helge kan ha fått bilen billig av etterlatte. Slik dør jeg inni meg av. Fikk da bekreftet at det er samme bilen, i hvertfall med veldig stor sansynlighet da denne er fra akkurat det samme området. Åssen i helvete jeg ikke kunne få kjøpe den for over prisantydning i desember men at han solgte den i juli forstår jeg ikke... (Denne eieren har sikkert ikke gitt så mye for den, for han vil vel ikke tape penger på den heller) Men var vel meningen at jeg skulle ende opp med 2002'n i stedet, da!
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Fikk da bekreftet at det er samme bilen, i hvertfall med veldig stor sansynlighet da denne er fra akkurat det samme området. Åssen i helvete jeg ikke kunne få kjøpe den for over prisantydning i desember men at han solgte den i juli forstår jeg ikke... (Denne eieren har sikkert ikke gitt så mye for den, for han vil vel ikke tape penger på den heller) Men var vel meningen at jeg skulle ende opp med 2002'n i stedet, da! Med forbehold om at jeg ikke har sett bilen... går det laaaaaang tid mellom det er såpass fine E30 325i´er til salgs. Er det en strøken 325i med M20 motor du vil ha er dette trolig et veldig godt tilbud...
316 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Jeg har ikke råd nå. Det må ha vært en mening med at jeg ikke endte opp med denne bilen. Skal vedde på at første eier ikke lever lenger, og at slektninger har solgt den for en latterlig lav sum.
Yngvejos Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Fikk da bekreftet at det er samme bilen, i hvertfall med veldig stor sansynlighet da denne er fra akkurat det samme området. Åssen i helvete jeg ikke kunne få kjøpe den for over prisantydning i desember men at han solgte den i juli forstår jeg ikke... (Denne eieren har sikkert ikke gitt så mye for den, for han vil vel ikke tape penger på den heller) Men var vel meningen at jeg skulle ende opp med 2002'n i stedet, da! Med forbehold om at jeg ikke har sett bilen... går det laaaaaang tid mellom det er såpass fine E30 325i´er til salgs. Er det en strøken 325i med M20 motor du vil ha er dette trolig et veldig godt tilbud... En E30 som blir annonsert som rustfri, er aldri et godt tilbud. Det vitner om en eier som aldri har gått bilen i sømmene.
316 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Tro meg, den bilen er fin. Den ble visst annonsert for 90 000 på finn i juli, i følge nåværende eier. Det gikk jeg nok glipp av.
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Mmmmmm... det er lov å drømme. Skikkelig sexy som hvit også...
316 Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 http://www.dagbladet.no/2011/10/13/tema ... /18566460/ Så ikke så kjedelig ut å være kiropraktor akkurat der, altså!
Fredrik Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 En E30 som blir annonsert som rustfri, er aldri et godt tilbud. Det vitner om en eier som aldri har gått bilen i sømmene. Du har uten tvil et poeng, men jeg tror allikevel at bilen er verdt en nærmere inspeksjon og en prøvetur...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Noen her som har peiling på elektronikk? Har lyst til og lyse opp veien min litt til vinteren, så lurer på en ting: Kan jeg montere 3 stk sånne: http://www.jula.no/klassisk-stolpelykt- ... p44-422075 for så å koble de i serie? Altså, en kabel fra stolpelykt #1, innom #2, innom #3, og så til strømkilde? Det blir jo totalt 540W, så dette burde vel gå greit?
knut_olestad Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 http://www.dagbladet.no/2011/10/13/tema/klikk/dagbladet/helse/velvere/18566460/Så ikke så kjedelig ut å være kiropraktor akkurat der, altså! Var ikke verste jeg har sett, men kunne gjerne fått det fra flere vinkler
Yngvejos Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Noen som vet hvordan en sånn skal utløses? Det er en fjærbelastet metalldings oppå som ligger flatt. Kan det stemme at denne blir holdt bakover av "håndtaket" når splinten står i og at den slår nedpå en slags tennmekanisme når den slår nedpå? En kamerat som har vært i armyen mente at det måtte være en blindgjenger utifra bildet og anbefalte meg å hive den på et bål. Noen her som har peiling på elektronikk? Har lyst til og lyse opp veien min litt til vinteren, så lurer på en ting: Kan jeg montere 3 stk sånne: http://www.jula.no/klassisk-stolpelykt- ... p44-422075 for så å koble de i serie? Altså, en kabel fra stolpelykt #1, innom #2, innom #3, og så til strømkilde? Det blir jo totalt 540W, så dette burde vel gå greit? Du må koble dem i parallel. Dvs to ledninger inn til den første to ledninger videre til den neste etc. 540W på en kurs er ingen problem. En 10A kurs tåler 2300W belastning.
spruddel Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Noen her som har peiling på elektronikk? Har lyst til og lyse opp veien min litt til vinteren, så lurer på en ting: Kan jeg montere 3 stk sånne: http://www.jula.no/klassisk-stolpelykt- ... p44-422075 for så å koble de i serie? Altså, en kabel fra stolpelykt #1, innom #2, innom #3, og så til strømkilde? Det blir jo totalt 540W, så dette burde vel gå greit? Er bare å trekke kabel mellom disse ja, blir ikke en seriekobling egentlig, blir parallell. Hvis ikke hadde strømmen gått gjennom første lampen (gjennom pæren) også videre slik som juletrelys. Veldig upraktisk hvis en lyspære går, så blir det mørkt. Men du trekker en tilførselskabel til første lampe, står det er tilkobling på plint, isåfall legger du opp en boks hvor du kobler sammen tilførselskabelen med en kabel som går til neste lampe og en til første lampe, også eventuelt til siste lampe (kommer an på plasseringen). Eventuelt legger du opp enda en koblingsboks ved lampe to og kobler sammen kabelen til lampe to og tre Skjønte sikkert ingenting av dette? Isåfall kan jeg prøve å tegne det opp i paint
Anbefalte innlegg