Kjexx Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Ja jeg vet google er min venn, men det er artig å høre om det er noen her som har noen ideer.. Feks Nautilus har vel sikkert noe ideer på den fronten der.. Lakke med benga? Eller bare hvilken som helst lakk?
fish Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Ja jeg vet google er min venn, men det er artig å høre om det er noen her som har noen ideer.. Feks Nautilus har vel sikkert noe ideer på den fronten der.. Lakke med benga? Eller bare hvilken som helst lakk? Tja... Må vel være en type maling/lakk som kan polerers. Tviler på at Jotaplasten er riktig valg. Be ga er vel oljebasert, kan funke. Sent from my iPhone using Tapatalk.
Der Barockengel Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Noen her som har greie på forsendeler fra USA? Tenker å bestille en Bentley bok, har to alternativer for frakt. UPS Expedite (65$) eller FedEx International Economy (70$). Noen forskjeller på disse bortsett fra 5 dollar?Noen andre utgifter (toll, behandling etc) som kan påløpe? Noen ide om hvor lang tid det kan ta? Fraktalternativene over tar under en uke og blir levert hjemme hos deg uten ekstra påslag. UPS Economy tar til sammenligning ca 5 dager fra USA. Men merk at dersom du bor et sted der UPS ikke har utkjøring, kan pakken bli sendt med posten fra Oslo og hjem til deg. Det tar lett 2-3 dager ekstra. Men brems litt nå: Er dette en veldig sjelden og OOP bok? Uansett ville jeg ventet til den dukket opp hos en annen selger som tilbød bedre fraktbetingelser - helt unødvendig å bruker kurérfrakt til bøker. USPS bør ha bedre satser enn UPS og FedEx. Bentley-manualer fåes vel vanligvis til rundt USD 50. Har du sjekket hos Amazon? Finner du boken der, skal vel frakten ikke bli noe særlig mer enn USD 10.
Kjexx Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Jotaplast er bra saker. Men ja.. Får ta å google litt..
Der Barockengel Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hvorfor skal folk skrive om dagsformen sin på ett BMW forum? Dem av oss som er så selvsentrerte at de må opplyse alle andre om formen sin kan bruke Facebook til slikt! Det er jo dette som er noe av årsaken til at vi er på vår tredje Tulletråd nå, da de to forrige har blitt stengt Der tror jeg egentlig du traff spikeren veldig bra. Selvsentrert tror jeg er rette ordet - helt utrolig hvor sterkt behov noen har for å fortelle om dagsformen og seg selv generelt.
Der Barockengel Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hvordan lage pianolakk finish på mdf? Google? Tror det går i å lakke/male flere strøk. Pusse mellom hvert lag. Polere til slutt. Sent from my iPhone using Tapatalk. Male 2-3 strøk i ønsket farge med Jotun Lady. Lakkere over med blank Trestjerners oljelakk. 7-8 støk. Slip mellom hvert strøk. Unngå støv. Sent from 1975 using the state-of-the-art telephone in Derricks car.
Jørgen Lie Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hvorfor skal folk skrive om dagsformen sin på ett BMW forum? Dem av oss som er så selvsentrerte at de må opplyse alle andre om formen sin kan bruke Facebook til slikt! Det er jo dette som er noe av årsaken til at vi er på vår tredje Tulletråd nå, da de to forrige har blitt stengt Der tror jeg egentlig du traff spikeren veldig bra. Selvsentrert tror jeg er rette ordet - helt utrolig hvor sterkt behov noen har for å fortelle om dagsformen og seg selv generelt.
Simpel Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Noen her som har greie på forsendeler fra USA? Tenker å bestille en Bentley bok, har to alternativer for frakt. UPS Expedite (65$) eller FedEx International Economy (70$). Noen forskjeller på disse bortsett fra 5 dollar?Noen andre utgifter (toll, behandling etc) som kan påløpe? Noen ide om hvor lang tid det kan ta? Fraktalternativene over tar under en uke og blir levert hjemme hos deg uten ekstra påslag. UPS Economy tar til sammenligning ca 5 dager fra USA. Men merk at dersom du bor et sted der UPS ikke har utkjøring, kan pakken bli sendt med posten fra Oslo og hjem til deg. Det tar lett 2-3 dager ekstra. Men brems litt nå: Er dette en veldig sjelden og OOP bok? Uansett ville jeg ventet til den dukket opp hos en annen selger som tilbød bedre fraktbetingelser - helt unødvendig å bruker kurérfrakt til bøker. USPS bør ha bedre satser enn UPS og FedEx. Bentley-manualer fåes vel vanligvis til rundt USD 50. Har du sjekket hos Amazon? Finner du boken der, skal vel frakten ikke bli noe særlig mer enn USD 10. Hm. Eksempelvis amazon.co.uk leverer gratis og boken koster litt under 100 pund der. Melding om frafalt interesse oversendt Amerikas Forente Stater
Kjexx Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Hvor får jeg tak i sånne poppnagle breddere til e36?
knut_olestad Skrevet Oktober 13, 2011 Skrevet Oktober 13, 2011 Knut: Hest i bil ? Det var i forsøksfasen med lånt bil og lånt hest, kan ikke teste på egen eiendom tross alt Sent from 1975 using the state-of-the-art telephone in Derricks car. \:D/
bad_ip Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 så ut som en strøken e30 som har fått seg en trøkk! http://www.bt.no/nyheter/lokalt/Smell-p ... 92719.html
StianA Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Hvor får jeg tak i sånne poppnagle breddere til e36? Ebay.de har jeg funnet dette før i hvertfall
Kvasi Skrevet Oktober 14, 2011 Skrevet Oktober 14, 2011 Ja jeg vet google er min venn, men det er artig å høre om det er noen her som har noen ideer.. Feks Nautilus har vel sikkert noe ideer på den fronten der.. Lakke med benga? Eller bare hvilken som helst lakk? Først ordentlig lakk, og så. http://www.diyaudio.com/forums/construc ... shing.html
Anbefalte innlegg