Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
er vel det som er egenandelen ved legebesøk....?

Mulig hun der litt runde har the hots for meg men jeg pleier å betale noenog50 hos legen min :)

Skrevet

Til du som hadde sett "A serbian film"

Jeg har også sett den, selvfølgelig pga omtalen den fikk. Fy fa.... for en nasty film. Det er en sånn type film jeg ikke tør å fortelle mine venner at jeg faktisk har sett. For da begynner de sikkert å lure på om det er noe alvorlig galt med meg tenker jeg :?

Men over til noe som får meg i skikkelig "godform"

Får nesten frysninger av den introen... tenk å vært der!!!!!

Skrevet
nå fikk jeg denne bilen gratis da så :D hehe.. men jo. er ikke intr i polizei vogna isteden? :D

Da må du levere den såfall Hehe

Skrevet

Sendte en mail på denne karen i gårkveld:

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30984740

Forespurte da flere bilder og informasjon rundt ombyggingen.

Får så mail tilbake i dag med følgende:

Hei

Ring for info

Også har de plutselig lagt til dette i annonsen:

SVARE IKKE PÅ MAIL ELLER SMS

Når han først svarte på e-posten min, kunne han ikke ta seg 5 jævla minutter og svare på det jeg spurte om?

Er ikke barebare å ringe fra midt uti middelhavet.. Pluss at selv med dagens teknologi er det problematisk å sende bilder gjennom telefonrøret..

Lysten til å kjøpe bilen forsvant veldig plutselig.. #-o

316:

Din drøm var bedre enn min. Jeg drømte om dinosaurer og kometer.. Det er fali det.

Skrevet

Haha, ja... Den hadde en merkelig løsning på eksosen. Var et rør midt under (slik som på E28) som følgte fangeren skrått oppover... Sært!

Skrevet

Hei

Ring for info

Når han først svarte på e-posten min, kunne han ikke ta seg 5 jævla minutter og svare på det jeg spurte om?

Er ikke barebare å ringe fra midt uti middelhavet.. Pluss at selv med dagens teknologi er det problematisk å sende bilder gjennom telefonrøret..

316:

Din drøm var bedre enn min. Jeg drømte om dinosaurer og kometer.. Det er fali det.

Synes hele annonsen virket merkelig ut, spesielt når de ikke klarer å skrive sitt eget navn engang. Ser telefonnummeret er registrert på Obeid Auto Delivery, hva nå enn det er.

Jeg drømte at jeg kjøte en Opel Combo med campingvogn..

Skrevet

Hei

Ring for info

316:

Synes hele annonsen virket merkelig ut, spesielt når de ikke klarer å skrive sitt eget navn engang. Ser telefonnummeret er registrert på Obeid Auto Delivery, hva nå enn det er.

Jeg drømte at jeg kjøte en Opel Combo med campingvogn..

"Hver eneste del er flyttet over. " Hva betyr det? Hel bil uten deler...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...