Jordfræsar Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Er det Tollpost som overtar for DPD ved utkjøring i Norge? Yepps Tony Årajt Da håper jeg alt går bra. Finner kun sporingsaktivitet i UK, men ikke noe hos DPD.no/com ennå, men kommer vel når den inntar moderlandet regner jeg med... Edit: Om noen er int. tar brennpunkt opp emnet om unge som ofte kommer i ulykker. NRK1 21.30. "Det store er å ta den lille svingen i høyest mulig fart. – Det er det som er en bragd, sier Lars Ola. – Da er du kongen på haugen. Da viser du at du er råest bak rattet, at du har den råeste bilen. Det gikk fort. På det rette strekket før svingen var Lars Ola oppe i nærmere 200 kilometer i timen, i hvert fall 170 km/t. Det ble for fort. Lars Ola klarte ikke svingen. Bilen fór som et prosjektil over 150 meter i lufta, sneiet tretoppene og smalt i elva. Tre av passasjerene ble kastet ut av bilen."
Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg må si at det er ganske respektløst av murerene hos naboen å stå med kuttemaskin og kutte stein så støvføyka står midt i boligfeltet her! Bilene blir skittene, husa og vinduene De har til og med parkert to Hiacer i veikanten slik at jeg nesten ikke kommer ut av gårdsplassen her, FAENS FOLK!! Nesten så den ansvarlige naboen skulle ta runden å vaske hus og biler når arbeiderene hans er ferdig
Marius2002 Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Jeg må si at det er ganske respektløst av murerene hos naboen å stå med kuttemaskin og kutte stein så støvføyka står.....Nesten så den ansvarlige naboen skulle ta runden å vaske hus og biler når arbeiderene hans er ferdig Vi bor ved siden av en barnehage. De hadde grusparkering, vi klagde i mange år på støv, uten resultat. Helt til de skulle bygge nytt bygg, da måtte de sende ut nabovarsel. Hvis de asfalterte, signet vi. Tok 1 uke og plassen var asfaltert...
tonyku Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Er det Tollpost som overtar for DPD ved utkjøring i Norge? Yepps Tony Årajt Da håper jeg alt går bra. Finner kun sporingsaktivitet i UK, men ikke noe hos DPD.no/com ennå, men kommer vel når den inntar moderlandet regner jeg med... Edit: Om noen er int. tar brennpunkt opp emnet om unge som ofte kommer i ulykker. NRK1 21.30. "Det store er å ta den lille svingen i høyest mulig fart. – Det er det som er en bragd, sier Lars Ola. – Da er du kongen på haugen. Da viser du at du er råest bak rattet, at du har den råeste bilen. Det gikk fort. På det rette strekket før svingen var Lars Ola oppe i nærmere 200 kilometer i timen, i hvert fall 170 km/t. Det ble for fort. Lars Ola klarte ikke svingen. Bilen fór som et prosjektil over 150 meter i lufta, sneiet tretoppene og smalt i elva. Tre av passasjerene ble kastet ut av bilen." Jeg driver å leiter febrilsk etter noen jeg kan besøke for å se det programmet Er no dritt utn tv å langt ifra befolkning
tonyku Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Du kan sikkert se det på NRK Nett-tv. Kødd.... Hvorfor tenkte jeg ikke på det
S.Hafsmo Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hmm.. kanskje man skulle byttet ut E34'en. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31287403
kvammis Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Du gjorde ombyggingen selv altså? Fått det godkjent? Sepang virker å være i skuddet for tiden, men om den vil holde seg like "moderne" i fremtiden er jo vanskelig å si. Skal ikke være lett å bytte farge. Ja er jeg som har bygd den om, og den er godkjent. Sitter og leiter etter vinterbil nå, tror det må bli kort pajero eller lc
awt Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hmm.. kanskje man skulle byttet ut E34'en. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=31287403 Om du venter til etter nyttår sparer du 150K, så da kan du beholde e34-en.
Zibiri Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hos flere Spotify er DRITT treigt om dagen eller? Begynner og mildt sagt og gå meg på nervene at jeg må vente 1 minutt for hver ting jeg klikker på..
M|Fjeld Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hos flere Spotify er DRITT treigt om dagen eller?Begynner og mildt sagt og gå meg på nervene at jeg må vente 1 minutt for hver ting jeg klikker på.. Jepps, sliter med det samme her..
Dirty Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hos flere Spotify er DRITT treigt om dagen eller?Begynner og mildt sagt og gå meg på nervene at jeg må vente 1 minutt for hver ting jeg klikker på.. Trægt her også Sitter på 50\50 fiber så er ikke linja
316 Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Hadde gjerne sett at jeg fikk noen vinterdekk i posten snart. Bestilte mandag 10. dekk fra nordendekk. Den 11. sto det behandlet på orderen men jeg har ikke fått noe sporingnr. Prøvde kontakt oss i kundeservice men da kom det opp en feilmelding når jeg trykte send... Jaja, kommer nok. Ellers leser jeg at skatteoppgjøret 2010 er tilgjengelig på nett igjen morgen? Da går vel altinn under jorden igjen.
Eksos Skrevet Oktober 18, 2011 Skrevet Oktober 18, 2011 Kjempetilbud på komplett! Blir for teit å ikke handle http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=630655
Anbefalte innlegg