liffi Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Jau da!! Da sitter jeg på sykehuset, mens dama vagger rundt på rommet her med rier! Får håpe fødselen går fort, så hu slipper å holde på heele natta må si disse damene finner mange rare stillinger osv for å få fortgang i detta. Artig å sitte her å følge med! Må jo mobbe henne litt.
316 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Denne blir jeg aldri lei av, ler like godt hver gang !
awt Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Jau da!! Da sitter jeg på sykehuset, mens dama vagger rundt på rommet her med rier! Får håpe fødselen går fort, så hu slipper å holde på heele natta må si disse damene finner mange rare stillinger osv for å få fortgang i detta. Artig å sitte her å følge med! Må jo mobbe henne litt. Du får ihvertfall være med hele tiden. Jeg satt i Nordsjøen når jeg fikk beskjed om å ringe hjem kl 7 om morgenen. Heldigvis fikk de ordnet et ekstra helikopter, og med taxi fra Bergen til Haugesund nådde jeg det med en time.
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Denne blir jeg aldri lei av, ler like godt hver gang ! 240 blir aldri tøft selv om den har 1000whp..
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Hmmm, hva sier folk om valget mellom E30 sportsinteriør i stoff og alpinainteriør i stoff? Hmmm... Alpinainteriør i en BMW blir som å putte Porscheinteriør i en Volkswagen.
Zibiri Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Noen som vet hva jeg må gjøre for og få lov til og øvelseskjøre nå som jeg har fått dommen min? Må jeg vente ut tiden..eller kan jeg søke om lov til politiet eller hva og hvordan? Noen som vet? =)
Fredrik 90 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Jau da!! Da sitter jeg på sykehuset, mens dama vagger rundt på rommet her med rier! Får håpe fødselen går fort, så hu slipper å holde på heele natta må si disse damene finner mange rare stillinger osv for å få fortgang i detta. Artig å sitte her å følge med! Må jo mobbe henne litt. Du får ihvertfall være med hele tiden. Er jo en fordel å være med ja, jeg håper jeg får være med når det blir vår tur! Jeg kommer sikkert til å besvime og gå i bakken men, jeg blir jo dårlig bare jeg ser blod jeg Var hos legen og tok blodprøve og dumme meg satt å kikka mens han fylte de små "glassa" sine, blei svimmel og begynte å svartne men jeg fikk i meg noe vann og unngikk å gå i bakken! Klarte nesten ikke å kjøre hjem en gang Så skulle jeg besøke mormor på sykehuset og en ting er sykehus lukten en annen ting er da de skulle bytte den nåla de stikker i hånleddet, da var det pån igjen! Blei spurt om å bli blodgiver av en søt liten svensk dame som hadde rigga opp en "vervebod" for blodbanken på butikken her forleden! "Blodgiver jeg?! HAHAHAHA
M|Fjeld Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Noen som vet hva jeg må gjøre for og få lov til og øvelseskjøre nå som jeg har fått dommen min? Må jeg vente ut tiden..eller kan jeg søke om lov til politiet eller hva og hvordan? Noen som vet? =) Du får ikke lov til å øvelseskjøre eller sitte bak rattet på en bil inntil dommen er ferdig sonet. Du kan vel søke om lov tror jeg, men tviler på at det får gjennomslag
316 Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Akkurat nå har jeg så ufattelig lyst til å henge ut en annen forumbruker til de grader, men jeg skal la være å synke ned på hans nivå. Gratulerer med å ødelegge dagen min **********
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Ja vel? Ikke helt med på den, men. Alpina er et eget bilmerke.
Azeton Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 kjørte 318isn min en tur nå, husket ikke at den gikk så mye bedre enn 525n min
Der Barockengel Skrevet Oktober 20, 2011 Skrevet Oktober 20, 2011 Akkurat nå har jeg så ufattelig lyst til å henge ut en annen forumbruker til de grader, men jeg skal la være å synke ned på hans nivå. Gratulerer med å ødelegge dagen min ********** Uffa, kan du ikke henge han ut på en litt elegant måte, da? En som er langt over hans nivå.
Anbefalte innlegg