Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne bilen kjørte av veien på Våler vestside 09.30 i dag tidlig...

Han STARTET Nazarian, som er en "leke krig klubb for voksne". De har til og med et eget helikopter!!

Alt jeg har å si er at jeg er MEGET skeptisk til voksne mennesker som leker krig.

fAs4rLS_8sRy5qTeRsvqJg_PcF-wgDDOk_u3eHdDobMA.jpg

Jadda...

Dette er et annet medlem i nazarian.

Skrevet

Neida, det kan være helt normalt det, men når du heter Breivik i tillegg, og har et Breivik Holding selskap så blir jeg skeptisk. Nå skal jeg ikke lage for mange teorier, for dette er tross alt bare en teori hele greia, men han er bosatt en halvtime fra gården til the other Breivik! :P

Skrevet

Vil dere sen DEN mest fantastiske Gruppe B filmen på youtube, så finner dere den her:

Det er en semi orgasme i perfekt synket lyd, klipp og kameravinkler. Blir totalt i modus av å se den filmen der. Lagd av en legendarisk rally entusiast fra Finland.

Skrevet
Vil dere sen DEN mest fantastiske Gruppe B filmen på youtube, så finner dere den her:

Det er en semi orgasme i perfekt synket lyd, klipp og kameravinkler. Blir totalt i modus av å se den filmen der. Lagd av en legendarisk rally entusiast fra Finland.

Gruppe B er "min" ungdom og det var helt fantastisk rått og brutalt.... noe helt annet enn idag. Med all respekt for de etterlatte (sporten krevde dessverre sine ofre) er jeg faktisk glad for at jeg fikk oppleve bilsport slik den kan være i sin reneste form. Audi SportQuattro/S1, Lancia Delta S4/HF Integrale, Lancia Stratos HF, Ford RS200, Porsche 911 SC RS, Peugeot 205 Turbo 16, Renault 5 Turbo m.fl.... 8)

Dette synes jeg er en av de bedre "Gruppe B" filmene på nettet... play it loud... :)

Skrevet

Selgere som vil ha penger på konto før de gir bilen fra seg, men har begrenset mulighet for å møte i en bank innenfor åpningstiden, gjør det ikke enkelt for kjøperen.. sukk

Skrevet
Selgere som vil ha penger på konto før de gir bilen fra seg, men har begrenset mulighet for å møte i en bank innenfor åpningstiden, gjør det ikke enkelt for kjøperen.. sukk

Må være mulig å få dem til å godta en remisse? Noen er bare vanskelige...

Skrevet

Mulig det, men jeg har vært borti flere som er skeptisk til remisse. Særlig om de aldri har hørt om det før. Cash is king men det er jo ikke så enkelt lengre å få ut store summer i kontanter.. Ordner seg sikkert i dette tilfellet, så blir det nok bil med bensinsekser igjen.

Skrevet

Virker å være en fordel å gjennomføre bilhandel før banken stenger. Ved bankremisse er det alltid en viss komfort i å kunne ringe banken for å bekrefte at remissen er ekte.

Edit:

Hva heter disse felgene?

Alpina ettellerannet antar jeg?

$(KGrHqEOKkEE6PK+OTUlBOkhq1Jd6Q~~_27.JPG

Skrevet

Klart enklest direkte i banken, sikkerhet for begge parter og banken gjør opp evt. heftelse direkte.

Ser ut som originale Alpina-felger.

Skrevet
Virker å være en fordel å gjennomføre bilhandel før banken stenger. Ved bankremisse er det alltid en viss komfort i å kunne ringe banken for å bekrefte at remissen er ekte.

Edit:

Hva heter disse felgene?

Alpina ettellerannet antar jeg?

$(KGrHqEOKkEE6PK+OTUlBOkhq1Jd6Q~~_27.JPG

Ser ut som det kan være Alpina Softline.

http://www.alloywheelsdirect.net/alpina_alloys (se nedover på siden)

http://www.alloywheelsdirect.net/brochu ... na_e38.pdf

Skrevet

Bankremisse er det nærmeste du kommer kontanter. Har både kjøpt og solgt bil på den måten. Funker som gull det :D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...