Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Neste uke skal jeg kjøpe M5 frontfanger, bakfanger, sideskjørt, hella vinge og bakrute senker :)!

God helg alle sammen!

edit:

Er disse Angel Eyes lyktene slik med LED ringer?

Så det ikke blir 4 pærer som lyser..

43442.jpg

Kjøpes hos GS for 2300kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At Panamera er populær kan man ikke klandre Porsche for... snarere tvert imot. Den billigste Panameraen koster tross alt hele 1,8 millioner kroner (før evt. ekstrautstyr) og når noen vil betale såpass mye for en bil må vi kunne anta at de har en nogenlunde bevisst holdning til hva slags bil de kjøper. Panamera er åpenbart så gjennomført at en smule "inflasjon" når det gjelder modellen på norske veier ikke endrer på deres valg av bil. Umiddelbart høres det heller ut som om dere er ved å få et luksusproblem i Norge. Når det er mange mennesker med mange penger er det vanskelig å skille seg ut i mengden kun ved hjelp av en bil. Det er kanskje snart på tide med kjente Hollywoodtriks som blått hår og litt ekstra silikon der det er mulig... :lol:

Den økonomiske forskjellen mellom de 1 prosent rikeste og gjennomsnittet i Norge er nå på nivå med hva det var i 30-årene. Alle har blitt rikere, men noen har blitt enormt mye rikere... og jokeren i spillet er en halv milliard like rike kinesere og indere. Man kan jo bare tenke seg hva de kommer til å bety for råvare og matvareprisene i fremtiden. Jeg blir ikke overrasket om vi snart får en tradisjonell klassekamp igjen. All makt til rørsla...

http://e24.no/naeringsliv/fire-ganger-s ... n/20029292

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si meg enig. AE på e34 og e30 blir helt feil. Samme med bakrutesenker.

Men det er jo MIN smak.

Fredrik: Det er det å finne ut hvordan man skal komme seg opp blant de 1 prosentene da :) Man skal ta noen sjanser for å komme seg opp dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1rl72rm8]Fredrik: Det er det å finne ut hvordan man skal komme seg opp blant de 1 prosentene da :) Man skal ta noen sjanser for å komme seg opp dit.

Ikke minst jobbe HARDT HARDT HARDT døgn etter døgn i en lang periode. Jeg nekter å tro at noen som helst som sitter på 1%-en (bortsett fra en mikroskopisk del som er IT-gründere - Facebook, YouTube, GroupOn etc.) ikke har jobbet ræva av seg - være korrupt eller ikke... Også er det det med å ha litt flaks hele veien.

I Norge er vel Idar Vollvik prakteksemplaret på hvor fort det kan gå oppover (men nedover også). 1000 millioner rota bort hallooooooo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjapt spørsmål. Har kjøpt meg en Golf MKV og den har originalt innpress på 45. Hvordan vet jeg hvor lavt innpress jeg vil trenge for å få felgen lenger ut? Hvordan kan jeg vite hvor lavt innpress jeg kan ha, før felgen går utenfor skjermen? Vil ha den i linje med skjermen så bilen ser bredere ut. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de én prosentene er nå født der oppe.. da kan du bare drikke champis og satse på at ledelsen gjør jobben sin uten innblanding fra deg selv. ;)

Personlig nøyer jeg meg med å være fattig sjømann som kjører rusten BMW fra 1994. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner noen som tjener skikkelig gode penger (rundt 10 mill i året) og de jobber MYE. Dette er innenfor shipping, og meglervirksomhet.

(Nå er det jo et stykke derfra opp til Vollevik, Fredriksen og gutta, men jeg hadde klart meg med denne lønna også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":ss53omh1]Jeg kjenner noen som tjener skikkelig gode penger (rundt 10 mill i året) og de jobber MYE. Dette er innenfor shipping, og meglervirksomhet.

(Nå er det jo et stykke derfra opp til Vollevik, Fredriksen og gutta, men jeg hadde klart meg med denne lønna også)

Fattern "klarer seg" for tiden, men har ikke tatt en eneste ferie siden etablering på tidlig 90-tallet og det er fakta. Det er telefon fra 9-24, 10 e-poster om dagen minst, 50.000 km. i året i bil og så mye flyreise at han fikk kjeft ved innreise en gang fordi passet hans ikke hadde plass til stempel lenger ( :lol: ) Utallige dager der han kjører 700-800 km., kommer hjem og legger seg og drar ut igjen tidlig neste dag på en like lang dag. Jobben hans tillater ikke han å ta fri fra telefonen eller..jobben...

Den 1%-en har hatt en gullide, jobbet hardt for det og hatt mye flaks... Ja, du kan bli født inn i det, men såkalt old money tells ikke (var snakk om å komme inn på 1%-en).

Syns business er dritgøy jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...