Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prisen høres særs bra ut, men det mest oppsiktvekkende er likevel den siste setningen: Små servicebedrifter som tilbyr sine tjenester klokken 17.30 er nesten utdødde i Norge. Ser man en håndverker som jobber kl. 15.31 i Norge, er det ganske sannsynlig at vedkommende er polsk....

Dette er overhode ikke et problem her i Danmark. Min lokale låssmed i nabobyen kjørte innom meg på veien hjem. Hyggelig fyr med fullskjegg og gammel Range Rover... :)

Skrevet

Svensk kan være ett utrolig fint språk :)

Absolutt... og jeg er spesielt glad i dialekter fra Göteborg, Västergötland og Bohuslän som grenser til Østfold og Norge. Volvos tidligere høvding, Pehr Gyllenhammar, snakker et meget pent svensk fra Göteborg.

http://www.youtube.com/watch?v=dx27S-m1OtI

Björn Afzelius (fra Småland/Skåne)... her med låten "Tusen bitar"... skrevet av danske Anne Linnet... vakkert... :)

Skrevet

Har du fått prøvd på kapslene, Noekult? :-D

Flere som har tenkt seg på Oslo Motor Show i morgen? Jeg tar muligens med meg guttungen til søstersen å spaserer en tur rundt! :-)

Skrevet

Flere som har tenkt seg på Oslo Motor Show i morgen? Jeg tar muligens med meg guttungen til søstersen å spaserer en tur rundt! :-)

Dust :roll:

Du har med kaaaamera? :mrgreen:

Skrevet
Bare så det er sakt, var ikke meg på bildet :lol:

Tsk tsk...

Bokmålsordboka;

Ordet 'sakt' er ikke et oppslagsord i Bokmålsordboka. Men kanskje du tenker på en annen form av et oppslagsord?

Skrevet

Dust :roll:

Du har med kaaaamera? :mrgreen:

Kaaaaameraet er med vettu! :-)

Du suser da fort en tur ned du og, så gjør vi Oslos gate utrygge i morrakvald! Haha :P

Skrevet
Har du fått prøvd på kapslene, Noekult? :-D

Flere som har tenkt seg på Oslo Motor Show i morgen?

Tar meg en tur med gutta i morgen ;)

Skrevet
Lindsey Stirling er herlig:

Sukk, tror jeg må lese litt grundigere; jeg så gjennom hele videoklippet for å finne ut hvorfor Lindsey Stirling er heldig....

Jeg vet ikke helt hvorfor, men jeg fikk plutselig litt El Camino del Rey vibber når jeg hørte på Lindsey... iallefall denne videoen... play it loud... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...