Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":3mpfe6nx]Har forresten aldri følt meg så trygg som i New York. (Manhattan) Uansett hvor en var kunne en ved å snu seg 360 grader minst se 2 politimenn.

Ja, den byen er vel kjent for akkurat det der :) Det var eneste måten de fikk ned kriminaliteten på...

Ja, men åpenbart effektivt. Dette burde man innføre i Oslo også... "To Protect and Serve".

Skrevet
":2lufe9j7]Har forresten aldri følt meg så trygg som i New York. (Manhattan) Uansett hvor en var kunne en ved å snu seg 360 grader minst se 2 politimenn.

Ja, den byen er vel kjent for akkurat det der :) Det var eneste måten de fikk ned kriminaliteten på...

Ja, men åpenbart effektivt. Dette burde man innføre i Oslo også... "To Protect and Serve".

Enig i det, statistikken hadde brått endret seg, garantert. Gjorde ikke annet enn å føle synd på jentene da jeg var i byen. Helt jævlig å måtte være redd for noe så voldsomt. Argh..

De må få ut fingern og skape flere arbeidsplasser/vokse politistyrken. Oslo har råd til Opera til flere millarder, tenk hvor lenge og hvor mange politifolk det kunne gitt samfunnet... Jeg blir dum av å tenke på hva slags prioriteringer de som styrer faktisk har.......

Skrevet
For meg er det mer fornuftig å stoppe en voldtekt i sentrum enn å stoppe en stakkar som kjører i 94 i en 80 sone langt ute i gokk...

+1!

Hvis Politiet var like utspekulerte til å ta voldtektsmenn som de er til å ta fartsyndere! Hva er meningen med å sitte på huk bak ett skilt med laseren ved en 4 felts motorvei klokka fire på natta, for så å ta en stakkars jævel som kjører i 140 km/t på en trafikk tom klasse A motorvei! I stede for å være i sentrum å passe på dem som er på vei hjem fra byen.

Skrevet
For meg er det mer fornuftig å stoppe en voldtekt i sentrum enn å stoppe en stakkar som kjører i 94 i en 80 sone langt ute i gokk...

+1!

Hvis Politiet var like utspekulerte til å ta voldtektsmenn som de er til å ta fartsyndere! Hva er meningen med å sitte på huk bak ett skilt med laseren ved en 4 felts motorvei klokka fire på natta, for så å ta en stakkars jævel som kjører i 140 km/t på en trafikk tom klasse A motorvei! I stede for å være i sentrum å passe på dem som er på vei hjem fra byen.

Det har seg sånn at det er flere som dør i trafikken enn på vei hjem fra byen. Derfor sitter de med laser på motorveien.

Skrevet

+1!

Det har seg sånn at det er flere som dør i trafikken enn på vei hjem fra byen. Derfor sitter de med laser på motorveien.

Jess, men det er stort sett selvforskyldt, og det er noe man selv KAN og Bør gjøre noe med, pent lite å gjøre med en voldtekt !

Skrevet

Ja, men ikke midt på natta på en firefelts motorvei! På nye E18 mellom Kr sand og Grimstad så har vi siden åpningen i 2009 hatt ETT dødsfall, og det var på ettermiddagen og E36en(selvfølgelig) holdt over 200 km/t da det gikk galt!

Hvor mange voldtekter har skjedd siden den ulykken tro :roll:

Skrevet
http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/301515_10150435502511970_605611969_10702352_772393771_n.jpg

Et bilde som ikke er sladda! Greit å ringe politiet om man drar kjensel på'n...

Stopp... det er for jævlig. Hva f... skal man stille opp med?... Jeg har ikke ord. Hvis ikke myndigheten nå brennkvikt tar seg sammen burde de virkelig dra til helvete. Intet mindre.

Skrevet

Hva er det som menes med det her?

"Er kjøretøyet gått tapt som følge av tyveri og tilsvarende kjøretøy ike gjenskaffes av sikrede, beregnes oppgjøret etter 60 prosent av markedsverdien"

Sto i forsikringsavtalen til en crosser som ble frastjålet av meg. Betyr det at de gir meg 60% av kjøretøyets verdi tilbake igjen? ETTER de har trekt 4000 i egenandel? så altså jeg sitter igjen med under 40-50% av verdien??

Da tilter det helt for meg, for de har stuka noe satans.. for det første fikk jeg ikke avtalen før lenge etter tyveriet, når jeg meldte tyveriet hadde de registrert crossern min som et registrert kjøretøy men at de "avventet registreringsnr" så etter flere uker fikk de "ordna" opp i dette. Men de det gjorde da var å RE-registrere go-karten min igjen!! Så omsider fikk de riktig forsikring etter 2-3mndr. Men da hører jeg plutselig ikke noe fra de igjen, jo nei da avventa de anmeldelsenr fra meg da! jevlig fint å si ifra vettu.. Bra selskap!

Kan også nevne at de har registrert forsikringer på meg jeg aldri har takka ja til, glemt å avregistrere 2 forsikringer som har surra å gått, den ene gikk vel nesten 1år. Enda jeg klart har sagt ifra.

Skrevet
Hva er det som menes med det her?

"Er kjøretøyet gått tapt som følge av tyveri og tilsvarende kjøretøy ike gjenskaffes av sikrede, beregnes oppgjøret etter 60 prosent av markedsverdien"

Sto i forsikringsavtalen til en crosser som ble frastjålet av meg. Betyr det at de gir meg 60% av kjøretøyets verdi tilbake igjen? ETTER de har trekt 4000 i egenandel? så altså jeg sitter igjen med under 40-50% av verdien??

Da tilter det helt for meg, for de har stuka noe satans.. for det første fikk jeg ikke avtalen før lenge etter tyveriet, når jeg meldte tyveriet hadde de registrert crossern min som et registrert kjøretøy men at de "avventet registreringsnr" så etter flere uker fikk de "ordna" opp i dette. Men de det gjorde da var å RE-registrere go-karten min igjen!! Så omsider fikk de riktig forsikring etter 2-3mndr. Men da hører jeg plutselig ikke noe fra de igjen, jo nei da avventa de anmeldelsenr fra meg da! jevlig fint å si ifra vettu.. Bra selskap!

Kan også nevne at de har registrert forsikringer på meg jeg aldri har takka ja til, glemt å avregistrere 2 forsikringer som har surra å gått, den ene gikk vel nesten 1år. Enda jeg klart har sagt ifra.

Når mopeden min ble stjålet for mange år siden var det noe slikt. Greia var at jeg fikk 30 eller 60 dager (eller noe slikt) på å kjøpe nytt kjøretøy i samme prisklasse, hvis ikke det ble gjort ble det bare utbetalt 60%

Dette for å motvirke svindel.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...