Marius2002 Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 han tuller ikke, han har darth vader skinntrekk på setene også, helt svarte Du er bare misunnelig, vedder på at du selv har Barbie-trekk og et fluffy rosa rattrekk
knut_olestad Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 han tuller ikke, han har darth vader skinntrekk på setene også, helt svarte Du er bare misunnelig, vedder på at du selv har Barbie-trekk og et fluffy rosa rattrekk Jeg har spidersetetrekk.. joda.. jeg er litt flau over dem
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 bestilt litt pærer til Mini`n nå.. gleder meg
StianA Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Forlater jobben Arendal og begynner i Porsgrunn åjaaa du jobba i arendal ja! lykke til Jepp har jobba i Arendal i 3 måneder nå Takk for det
StianA Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 når slutter du i arendal da ? 31 november Har vært bortom bavaria med bilen min noen ganger jeg, men så ikke deg hehe bare han klargjøreren som kjørte nissan
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 haha. han ja han er en artig fyr hva slags bil ahdde du da? e92?
StianA Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 haha. han ja han er en artig fyr hva slags bil ahdde du da? e92? Hehe ja artig skrue han, jævlig han kjørte Bilen var en Alpinahvit e92 ja var en sensor i eksosen som hadde tatt kvelden
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 haha. han ja han er en artig fyr hva slags bil ahdde du da? e92? Hehe ja artig skrue han, jævlig han kjørte Bilen var en Alpinahvit e92 ja var en sensor i eksosen som hadde tatt kvelden kjørte han deg tilbake på jobb da eller ? åja, er så mange biler innom ,så kan ikke huske det nå
StianA Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 haha. han ja han er en artig fyr hva slags bil ahdde du da? e92? Hehe ja artig skrue han, jævlig han kjørte Bilen var en Alpinahvit e92 ja var en sensor i eksosen som hadde tatt kvelden kjørte han deg tilbake på jobb da eller ? åja, er så mange biler innom ,så kan ikke huske det nå Jepp han kjørte meg til og fra jobb, på 5 minutter trudde jeg ham skulle kræsje 3 ganger. Men må nok kutte ut og "Chatte" nå ellers får vi kjeft hehe
VegarVS Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 off, du måtte bare ha sagt ifra! men den er grei vettu
awt Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Blæh, skulle egentlig hjem i dag etter en uke på jobb, men nå må jeg være her en uke til. :/
SweetBMW Skrevet November 3, 2011 Skrevet November 3, 2011 Blæh, skulle egentlig hjem i dag etter en uke på jobb, men nå må jeg være her en uke til. :/ Jobber som?
Anbefalte innlegg