Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Godt poeng!

Uansett ett lite offer for å bevare husfreden.

Kan ikke komme på noe som er værre enn når sjefen i huset er gretten [-o<

Skrevet

Du har på den annen side rett i at også moderatorer har rett til å ha meninger, men ofte vil et forum tjene på at de fargerike og karakteristiske forummedlemmene ikke innehar moderatorrollen - jfr. Fredrik som etter min mening har kunnet sette ord på meninger på en helt annen måte etter at han gikk ut av moderatorstolen. :)

Takk for hyggelige ord og nettopp den overgangen har vært en kilde til enkelte frustrasjoner når man som eksmoderator (og viseadministrator) er såpass aktiv som jeg er. Jeg valgte selv å si fra meg vervene fordi jeg etter 5-6 år følte at jeg nettopp hadde behov for å være litt mer meg selv. Dette var ikke lett og det tok lang tid før innleggene ble mer farget av mine egne meninger og holdninger. Det var også vanskelig for andre å forholde seg til at en markant profil i forumet hadde skiftet roller, men selvfølgelig allikevel forsvarer forumets linjer i tykt og tynt (altså den linjen som moderatorene representerer).

Gunnar velger selv helt suverent hvem han vil ha som moderatorer her inne. Vi (moderatorene og æresmedlemmene) kan komme med forslag til gode kandidater, men Gunnar velger ofte helt andre personer. Jeg synes at dette har vært temmelig fornuftige og bra valg. Det er lite problemer her med tanke på forumets størrelse og trafikk. Vi har opplevd et par mindre tilfredsstillende situasjoner, men disse ryddet Gunnar effektivt opp i ved å slette et par tråder, sende advarsler til bestemte brukere samt utestenge folk fra forumet i en periode.

Skrevet

Akkurat det med annonser og brukere uten avtale med Gunnar kan være litt trøblete når flere faktisk ønsker å være annonsører og selge ting her, men ikke får kontakt med Gunnar. Da er det jo egentlig i forumets disfavør at de ikke får lagt ut tingene de har å selge.

Skrevet

Kjørte det i ørkenen en gang, kom til at jeg liker meg bedre på 2-hjul :) R1 til sommeren tenker jeg!

NÅ SKAL DET SLUKKES BRANN! Heia AAFK! :)

Skrevet
":1nmasuz5]Akkurat det med annonser og brukere uten avtale med Gunnar kan være litt trøblete når flere faktisk ønsker å være annonsører og selge ting her, men ikke får kontakt med Gunnar.

+10000000000

Skrevet

Er det noen her fra Oslo som vet om det finnes sånn laser skyting, altså samme prinsippet som paintball, men da med laser?

Vi får nemlig besøk av lillebroren til dama, så tenkte å finne på no sprell med han.

Skrevet
Er det noen her fra Oslo som vet om det finnes sånn laser skyting, altså samme prinsippet som paintball, men da med laser?

Vi får nemlig besøk av lillebroren til dama, så tenkte å finne på no sprell med han.

http://www.megazone.no/ ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...