knut_olestad Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Lurer litt på hva faen sjefen driver roter med? Facebook blir sperra med jevne mellomrom, for så å bli åpna igjen med like jevne mellomrom.. Hva med å være konsekvent? Enten åpen eller lukka liksom.
StianA Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Lurer litt på hva faen sjefen driver roter med?Facebook blir sperra med jevne mellomrom, for så å bli åpna igjen med like jevne mellomrom.. Hva med å være konsekvent? Enten åpen eller lukka liksom. Bruk hidemyass.com så kommer du nok inn uansett Men kan dere ikke si at dere trenger facebook som motivasjon for nye motiver til trykking eller noe da? Hvis man kjøper iphone 4s i usa, kan man innstallere norsk os da? eller kan man bare ha engelsk?
knut_olestad Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Jeg huker jo kunder via face, men det argumentet brydde de seg ikke med. Edit: hidemyass.com var jaggu sperra det og
Jordfræsar Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Hvorfor ikke kundesupport på face? Er jo inn det nå. Like kult som forplantningen til bieber! Trodde han hadde vagina...
Poppy Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Hvis man kjøper iphone 4s i usa, kan man innstallere norsk os da? eller kan man bare ha engelsk? Trenger ikke installere noe OS du skifter bare språk på innstillinger på telefonen Sånn er det vertfall på 3g med det nyeste os.
Mexos Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Jeg har ordnet side for jobben på Facebook. Bruker den jevnlig. Litt lite likes så langt, men ser for meg at dette kan bli et nyttig verktøy når det er kjørt inn. http://www.facebook.com/pages/Okkenhaug ... 4624962372
Nytern Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Jeg synes facebook er skumle greier, tror jeg er skikkelig gammeldags
Skjervik Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Noen av dere som vet om frontlyktene fra en E30 passer over på en E34? Dissa runde løktene Eller om jeg må ombygge for mye?
hermanoo90 Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Noen av dere som vet om frontlyktene fra en E30 passer over på en E34? Dissa runde løktene Eller om jeg må ombygge for mye? er jo annerledes lykter? hvorfor ikke selge e30 lyktene og kjøpe e34 lykter?
hermanoo90 Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Jeg synes facebook er skumle greier, tror jeg er skikkelig gammeldags skummle greier? neida, er så harmløst som ei lita valp, men man kan bli klistret for mye på den sia er vell det eneste som kan være skummelt
Skjervik Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Noen av dere som vet om frontlyktene fra en E30 passer over på en E34? Dissa runde løktene Eller om jeg må ombygge for mye? er jo annerledes lykter? hvorfor ikke selge e30 lyktene og kjøpe e34 lykter? De er jo helt like Men jeg er veldig usikker på festene.
-Roger- Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Noen av dere som vet om frontlyktene fra en E30 passer over på en E34? Dissa runde løktene Eller om jeg må ombygge for mye? er jo annerledes lykter? hvorfor ikke selge e30 lyktene og kjøpe e34 lykter? De er jo helt like Men jeg er veldig usikker på festene. search.php?keywords=passer+lykter+e34+e30&terms=all&author=&fid%5B%5D=1&sc=1&sf=all&sk=t&sd=d&sr=topics&st=0&ch=300&t=0&submit=Søk
Fredrik Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Jeg synes facebook er skumle greier, tror jeg er skikkelig gammeldags skummle greier? neida, er så harmløst som ei lita valp, men man kan bli klistret for mye på den sia er vell det eneste som kan være skummelt Det er dessverre langt mer omfattende og problematisk enn som så. Folk har opplevd identitetstyverier og misbruk av identiteter, politisk indoktrinering og favorisering, offentliggjøring av private data og datagraving, problemer med sletting av private data på oppfordring av brukere samt etterlatte, alvorlige sikkerhetsproblemer, utilstrekkelig brukersupport, utilbørlige nedetider, misbruk av cookies, sensur ved søking, sensur av privat informasjon og bilder etc. Jeg er ikke på facebook.
Torek Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 7,5x16 et25 foran og bak på E30, er det sånn ca perfekt? Hehe..absolutt ikke
fish Skrevet November 7, 2011 Skrevet November 7, 2011 Jeg synes facebook er skumle greier, tror jeg er skikkelig gammeldags
Anbefalte innlegg