Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Knut: Har hørt om det der før, og blir egentlig småkvalm og får vondt der nede når jeg tenker på det....

Om det ike hindrer selve voldtekten burde det i det minste heve oppklaringsprosenten noe :)

Kjipt om ei dame er møter en fyr ho vil hygge seg med, er drita og glemmer at ho bruker en sånn...

Skrevet

Eventuelt at en jævel som voldtar stikker den inn og opplever intense smerter, tror ikke bare han drar den ut og går hjem og tenker over hvor slem han har vert. Tipper han dreper i rent sinne da. De er jo rimelig skrudde folk fra før av, et liv er ikke mye verdt for de.

Skrevet
":1cdmurpe]Knut: Har hørt om det der før, og blir egentlig småkvalm og får vondt der nede når jeg tenker på det....

Om det ike hindrer selve voldtekten burde det i det minste heve oppklaringsprosenten noe :)

Kjipt om ei dame er møter en fyr ho vil hygge seg med, er drita og glemmer at ho bruker en sånn...

Den vil nok være lei ja :shock:

Skrevet
Eventuelt at en jævel som voldtar stikker den inn og opplever intense smerter, tror ikke bare han drar den ut og går hjem og tenker over hvor slem han har vert. Tipper han dreper i rent sinne da. De er jo rimelig skrudde folk fra før av, et liv er ikke mye verdt for de.

Har vanskelig å tro at noen klarer å gjøre noe som helst med dette hengende fast der!

Gratulerer Mexos

Skrevet

Njaa, tipper om en voldtektsmann ligger over en jente og opplever disse smertene, så er det første han tenker bare å slå og banke ihjel jenta. Hadde iallefall ikke tatt sjansen på det om jeg var jente. Hadde heller investert i pistol til å ha i veska. Kan sette en effektiv stopper for voldtekten det òg.

Skrevet

Faen, smått irritert nå. Vært i en og en halv time på BT, skulle godkjenne coilovers. Og da fant de ut at ene nummeret på fjørene fremme ikke stemte overens med det som står i papirene. R 0038 stod det i papirene, og så stod det R 0038xxx(tre siffer)8 på demperen.

Dette glemte jeg selvfølgelig å sjekke når jeg monterte. Men alt annet stemte med papirene kontra det som stod på demperne, men de kunne ikke godkjenne fordi "om jeg kræsjet, så ville det bli regnet som deres feil".

Og selfølgelig så var sjefen på P&R syk idag, så jeg fikk ikke avklart dette over telefon. Kjøreforbud, og bestilling av etterkontroll, som vil si ca 2 uker uten bil og 500,- rett i dass.

Argh...

Skrevet
Faen, smått irritert nå. Vært i en og en halv time på BT, skulle godkjenne coilovers. Og da fant de ut at ene nummeret på fjørene fremme ikke stemte overens med det som står i papirene. R 0038 stod det i papirene, og så stod det R 0038xxx(tre siffer)8 på demperen.

Dette glemte jeg selvfølgelig å sjekke når jeg monterte. Men alt annet stemte med papirene kontra det som stod på demperne, men de kunne ikke godkjenne fordi "om jeg kræsjet, så ville det bli regnet som deres feil".

Og selfølgelig så var sjefen på P&R syk idag, så jeg fikk ikke avklart dette over telefon. Kjøreforbud, og bestilling av etterkontroll, som vil si ca 2 uker uten bil og 500,- rett i dass.

Argh...

Den der hadde jeg ikke gitt meg på uten diskusjon.

Når jeg var inne hos biltilsynet for å godkjenne coilovers, mangla det nummer på ene bakfjæra (produksjonsfeil). Jeg ba dem om å telle vindinger og måle tykkelsen, da unnskyldte de seg med at tykkelsen aldri stemte med papirene fordi fjærene var lakkert. :lol:

Fikk dem da til å måle den andre fjæra med nummer og sammenligne med den uten nummer. Dermed ble settet godkjent. ;)

Dempere skal ikke skrives inn i vognkortet, så jeg kan ikke se hvorfor de hang seg opp i feil nr på dempere. Det eneste kravet der er at de skal fungere og være like på begge sider.

Skrevet

Argh...

Den der hadde jeg ikke gitt meg på uten diskusjon.

Når jeg var inne hos biltilsynet for å godkjenne coilovers, mangla det nummer på ene bakfjæra (produksjonsfeil). Jeg ba dem om å telle vindinger og måle tykkelsen, da unnskyldte de seg med at tykkelsen aldri stemte med papirene fordi fjærene var lakkert. :lol:

Fikk dem da til å måle den andre fjæra med nummer og sammenligne med den uten nummer. Dermed ble settet godkjent. ;)

Dempere skal ikke skrives inn i vognkortet, så jeg kan ikke se hvorfor de hang seg opp i feil nr på dempere. Det eneste kravet der er at de skal fungere og være like på begge sider.

Så jeg burde få det godkjent når der er ett nummer på fjørene som ikke stemmer med det som står i papirene? De fant ett nummer på fjørene, men det var ikke samme nummeret.

Ellers så stemte målingene, eneste var at han ikke greide å bestemme seg for var om det var 7 eller 8 runder med fjører :P

Skrevet
Ja det er ikke så lett å telle til 8 :)

Nei det var visst ikke bare bare det der :P Brukte 3-4 minutter på å telle over, dobbelsjekke, sjekke papirene osv :P

Skrevet

Originalt termostathus hos GS = 1050kr

Originalt termostathus hos Koed = 360kr

Skjønner ikke hvordan enkelte forhandlere forsvarer prisene sine når det er så store forskjeller ute og går...

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...