Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvem er denne karen med caps og briller på? Han ligner litt på nissen i grunn. Det er ikke han, det er...?

Jon blund!!:)

Eller bare bilens eier :lol:

Ene x-dama la nettopp ut som status på face at hun for første gang hadde fått roser av noen hun var svært glad i..

Ok, det er 10 år siden hun røyk på dør, men den svei litt likevel..

Men men, greit å vite at hun enten ikke var glad i meg eller at hun har glemt alle rosene jeg ga #-o

Skrevet
Nope. Det er en 325ix. Og nå syns jeg det er på tide at det kommer no snø snart :)

Tirsdag kveld var det polert over Saltfjellet :)! Typisk damer Knut.

Skrevet

hentet ny trekkbil idag i oslo

Dum som jeg er, kjøper jeg bil av pakistaner\tyrkere eller hvor faen de kommer fra. jeg lærer aldri :?

De gjør jo ikke annet en å svindle, finner på røverhistorier osv

og dette er ikke førstegangen!!

Kom inn i bakgården til det såkalte firmaet, var som å komme i det værste strøket i bangkok.

ble en 14 timers tur, blir mye skruing nå før denne bilen kan brukes

bare flaks vi kom oss hjem til mandal

388988_10150451911509134_529464133_10209910_1111369957_n.jpg

Skrevet
Tror jeg er gammel.. :oops:

:o

Ene x-dama la nettopp ut som status på face at hun for første gang hadde fått roser av noen hun var svært glad i..

Ok, det er 10 år siden hun røyk på dør, men den svei litt likevel..

Men men, greit å vite at hun enten ikke var glad i meg eller at hun har glemt alle rosene jeg ga #-o

Jeg er mest bekymret over at du bruker lørdagskvelden til å sjekke statusen til damer du droppet for ti år siden. :-s

Skrevet
Nope. Det er en 325ix. Og nå syns jeg det er på tide at det kommer no snø snart :)

Tirsdag kveld var det polert over Saltfjellet :)! Typisk damer Knut.

Jobber du deg sørover eller er du her oppe til dere er ferdige?

1 grad her nå og fyr i ovnen for første gang på lenge så kanskje blir det hvitt snart :)

Håper virkelig at profilen på vinterdekka gjør at jeg ikke får hjernerystelse av kjettingspor og drittføre på vintern. Har såå lite lyst til å bytte til originalt understell igjen.

Skrevet

Dum som jeg er, kjøper jeg bil av pakistaner\tyrkere eller hvor faen de kommer fra. jeg lærer aldri :?

Kom inn i bakgården til det såkalte firmaet, var som å komme i det værste strøket i bangkok.

Høres utrolig kjipt ut, spesielt om du har betalt for at den skal være i "god" stand som det alltid sies..

Skrevet

Akkurat sånne som dem som bare lurer og juger har jeg en grei betegnelse for: Søppelfolk!! :evil:

Skrevet

Er jo ikke alle pakistanere eller tyrkere som lurer folk da, søskenbarnet mitt kjøpte en renault av en tyrker i askim. Handelen gikk smertefritt ,han stod ute i kulda og ventet i 20 min mens vi kjørte en tur og tittet på bilen. Var ingen ting feil med bilen, hjelpsom var han og. Den var ren og strøken.

Men søppelfolk er det uansett hvor man er fra. Alltid luringer se.. :/

Skrevet

Feit bil! En nabo kjøpte en identisk bil ny i Oslo for ca tjue år siden - (kanskje det er samme bilen :? )...Ser ganske røff ut.

Jeg jobber med en del pakistanere, og de er alle kjempehyggelige folk med god arbeidsmoral. Dog har jeg kjøpt og solgt bil til pakistanere noen ganger, og det er et helvete. De tar med hele slekta på gårdsplassen, og pruter som de ikke har skam i livet. En ung pakkis stjal til og med en girkule av en bil jeg hadde...

Så neste gang jeg selger bil og en utlending ringer, da sier jeg heller "solgt'" enn å få besøk av slike. Skal man kjøpe bil må man jo google tlfnr herfra til helvete - i hvertfall i Oslo-området. Dessverre er det større sjans for svindel hvis selger heter Ali enn Andersen.

Skrevet

Hva var problemene da? De Toyotane er jo nesten udødelige bortsett fra at de ruster.

Er vel 2L2motor i denne og de tåler "alt" så lenge du ikke mater på med ladetrykk på lavt turtall.

Skrevet

Jeg jobber med en del pakistanere, og de er alle kjempehyggelige folk med god arbeidsmoral. Dog har jeg kjøpt og solgt bil til pakistanere noen ganger, og det er et helvete. De tar med hele slekta på gårdsplassen, og pruter som de ikke har skam i livet. En ung pakkis stjal til og med en girkule av en bil jeg hadde...

Så neste gang jeg selger bil og en utlending ringer, da sier jeg heller "solgt'" enn å få besøk av slike. Skal man kjøpe bil må man jo google tlfnr herfra til helvete - i hvertfall i Oslo-området. Dessverre er det større sjans for svindel hvis selger heter Ali enn Andersen.

+1

Skrevet

Bildet under er ifra samme vaskehall :headbang:

8szllzvzw8xf74itxcn6.jpg

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...