Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, ja, så klart. Er org senket 15mm med M-sport understellet på E91.. Dekk-dim er vel 235.30.20 foran og 285.25.20 bak..

EDIT: Fant ut av det. ET 13 på 8,5" og ET19 på 10" på E60/61... Så da går det nok aldri, iom at E90/91 bruker rundt ET35.....

jeg har et30 og det er helt maks på e90 lci

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt noen timer barnefri nå og vært på bandøving. Ting begynner å sitte nå, og godt er det! Skal spille konsert på Kråkereiret i Moss 26. mars. Blir tøft :) (Har ikke spilt konsert siden ungdomsskolen, som vel nå er 20 år siden :? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

":1hnr0kxc]Har hatt noen timer barnefri nå og vært på bandøving. Ting begynner å sitte nå, og godt er det! Skal spille konsert på Kråkereiret i Moss 26. mars. Blir tøft :) (Har ikke spilt konsert siden ungdomsskolen, som vel nå er 20 år siden :? )

Hva slags instrument?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les Paulen er knallfin, både å spille på og lydmessig.

Telen er en "spesialversjon" ja, hvor det er humbucker i front, og panelet med velger, tone og volum er speilvendt i forhold til vanlige telecastere. Den er knallfin å spille på den også, god lyd i pickupene :) Liker den godt! Ikke så høy output på telen som på Les Paulen da.

Ja, Les Paulen er Alpine white :) (Med ibenholdt gripebrett)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja, så klart. Er org senket 15mm med M-sport understellet på E91.. Dekk-dim er vel 235.30.20 foran og 285.25.20 bak..

EDIT: Fant ut av det. ET 13 på 8,5" og ET19 på 10" på E60/61... Så da går det nok aldri, iom at E90/91 bruker rundt ET35.....

jeg har et30 og det er helt maks på e90 lci

Hvilken bredde og str har du på felgene da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja nå sitter jeg på finsnes på ei campinghytte etter 60mil i en spillerny touran.

må si det var en god bil og kjøre, med dsg kasse osv.

nå blir det ca 14dager jobbing før jeg kommer meg hjem til bmw prosjekte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...