Erebus Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Ser at denne diskusjonen flyter ut i brede debatter relatert til krig i afganistan og om hvorvidt fredrik vil at dattera hans skal bli drept fordi soldatene som beskytter henne ikke har bra nok trening da de en gang nektet å ta av seg det siste plagget når de skulle vaske seg i skrittet.... seriøst? Det går ikke ann å debattere på et fornuftig plan når ethvert poeng blir møtt med apokalypiske argumentasjoner om en verden i krig og diverse stråmenn som ikke har noen rot i virkeligheten i det hele tatt... Dette handler ikke om stridstrening, det var et hygienebad for å - unnskyld uttrykket - vaske seg i ræva og under armene, og da synes jeg GODT at de få jentene som var der kunne bli unntatt fra å måtte strippe ned og blotte sine genitalia for 30 karer. Det handler om sunn fornuft og litt smidighet i forhold til begge kjønn, istedenfor å la seg friste til å score noen billige poeng hos gutta på kaserna. Jeg hadde ikke likt om det var min datter som befant seg i denne situasjonen. Det ER forskjeller på kjønnene, disse forskjellene blir naturlignok hvisket ut i en reel stridssituasjon, men hvorfor skape masse unødvendige gnisninger?
Azeton Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Hva er poenget med å tvinge en jente til å bade naken da Hva var poenget med og tvingene menne? Hvorfor ikke lag sak om en kåt homo løytnant? Sikker på at det var jenta han skulle se på?
Azeton Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Ser at denne diskusjonen flyter ut i brede debatter relatert til krig i afganistan og om hvorvidt fredrik vil at dattera hans skal bli drept fordi soldatene som beskytter henne ikke har bra nok trening da de en gang nektet å ta av seg det siste plagget når de skulle vaske seg i skrittet.... seriøst?Det går ikke ann å debattere på et fornuftig plan når ethvert poeng blir møtt med apokalypiske argumentasjoner om en verden i krig og diverse stråmenn som ikke har noen rot i virkeligheten i det hele tatt... Dette handler ikke om stridstrening, det var et hygienebad for å - unnskyld uttrykket - vaske seg i ræva og under armene, og da synes jeg GODT at de få jentene som var der kunne bli unntatt fra å måtte strippe ned og blotte sine genitalia for 30 karer. Det handler om sunn fornuft og litt smidighet i forhold til begge kjønn, istedenfor å la seg friste til å score noen billige poeng hos gutta på kaserna. Jeg hadde ikke likt om det var min datter som befant seg i denne situasjonen. Det ER forskjeller på kjønnene, disse forskjellene blir naturlignok hvisket ut i en reel stridssituasjon, men hvorfor skape masse unødvendige gnisninger? Igjen, da er nakenbading et IKKE tema. Da burde det forbys! Ikke ok for menn heller
bad_ip Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Hva er poenget med å tvinge en jente til å bade naken da Hva var poenget med og tvingene menne? Hvorfor ikke lag sak om en kåt homo løytnant? Sikker på at det var jenta han skulle se på? Var det noen av mennene som protesterte da? I tillegg var det et stort flertall av menn som gjør saken litt annerledes.. jeg hadde sagt det samme "hvorfor tvinge han til å bade naken" hvis det var motsatt. Jeg er som sagt ikke i mot at både gutter og jenter i noen tilfeller er nødt å kle av seg. Var dette et vanlig hygienebad, unødvendig. Mestringsøvelse, nødvendig. Så i denne saken støtter jeg jenten sin frustrasjon.
Marius2002 Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Tidenes psykeste atv? Jah, ganske kult konsept egentlig. Her er en annen en fra samme: http://www.2009gtr.com/2011/03/liberty- ... r-atv.html
Azeton Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Hva er poenget med å tvinge en jente til å bade naken da Hva var poenget med og tvingene menne? Hvorfor ikke lag sak om en kåt homo løytnant? Sikker på at det var jenta han skulle se på? Var det noen av mennene som protesterte da? I tillegg var det et stort flertall av menn som gjør saken litt annerledes.. jeg hadde sagt det samme "hvorfor tvinge han til å bade naken" hvis det var motsatt. Jeg er som sagt ikke i mot at både gutter og jenter i noen tilfeller er nødt å kle av seg. Var dette et vanlig hygienebad, unødvendig. Mestringsøvelse, nødvendig. Så i denne saken støtter jeg jenten sin frustrasjon. Gjør ikke saken annerledes med kvinneligbefal til stede. Jeg skjønner jenta godt, men støtter det ikke. Hun har rett og slett ikke mental styrke nok.
Jordfræsar Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Hva synes dere om TVNorge og dokumentaren om flukten til hun smarte jenta som ble tatt for smugling? Ikke dårlig å smugle over 20kg uten å ane noenting, bli smelt på tjukka og deretter flykte hjem "ubemerket"!
fish Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Første julebord unnagjort. Dag 3 av 4 på "fylla". Sliten nå, tror jeg dropper morgendagen. --- I am here: http://maps.google.com/maps?ll=59.204773,9.612236 Sent from my iPhone using Tapatalk.
knut_olestad Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 En ekte gentleman kjøper ikke større gressklipper enn det kjerringa greier å skubbe..
Kvasi Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 En ekte gentleman kjøper ikke større gressklipper enn det kjerringa greier å skubbe.. Vi er straks i 2012, klipperne har hatt fremdrift leenge
Kvasi Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Hva er poenget med å tvinge en jente til å bade naken da Hva var poenget med og tvingene menne? Hvorfor ikke lag sak om en kåt homo løytnant? Sikker på at det var jenta han skulle se på? Kan ikke si annet enn at det var det latterlig av deg å si..
Zibiri Skrevet November 19, 2011 Skrevet November 19, 2011 Feil. Han får frem ett godt poeng i denne prinsipp saken. Hvorfor ikke lage sag om at rekrutter under førstegangs tjenesten må ligge en måned ute i skogen uten mat og leve på røtter og blader? Hmm... er vell værre det enn og måtte kle seg naken ville jeg tro? Men heeey, det er visst fortsatt ikke leirskole det er snakk om, faktisk krigsskole det er snakk om her.. Har du meldt deg opp til det er det for at du skal være klar før du går ut i krig og bli skyti på av gale folk med ak-47 rusa på al-qaida. Velkommen til hæren folkens, slutt og grin eller gå hjem.
Azeton Skrevet November 20, 2011 Skrevet November 20, 2011 Hva er poenget med å tvinge en jente til å bade naken da Hva var poenget med og tvingene menne? Hvorfor ikke lag sak om en kåt homo løytnant? Sikker på at det var jenta han skulle se på? Kan ikke si annet enn at det var det latterlig av deg å si.. Hvorfor det mer latterlig enn når andre kaller løynanten div ting pga jenta fikk nakenordre? Bare se den på den måten det passer seg.
Anbefalte innlegg